آخرین اخبار:
کد خبر:۷۶۶۴۷۴

رئیس رسانه ملی دست به قلم شد

کتاب «آرایش رسانه‌ای» با قلم عبدالعلی علی عسگری رئیس رسانه ملی به همراه اسماعیل ارجمندی به تازگی توسط انتشارات ساقی روانه بازار نشر شده است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «آرایش رسانه‌ای» با قلم عبدالعلی علی عسگری رئیس رسانه ملی به همراه اسماعیل ارجمندی به تازگی توسط انتشارات ساقی روانه بازار نشر شده است.

بر اساس این گزارش، کتاب حاضر که الگوی گام به گام طراحی آرایش رسانه‌ای را مورد بررسی قرار داده است، برای کسانی که علاقمند به آینده‌شناسی رسانه و مطالعات ارتباطات و ساختار مدیریت رسانه در شرایط نوین رسانه‌ای جهان هستند قابل مطالعه است.

زندگی امروز در عصر روند تحولات پرشتاب رقم می‌خورد و این تحولات بیش از همه بر عرصه‌های تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری تاثیر گذارده است. عرصه رسانه نیز از این دگردیسی و تطورات چشمگیر و تصمیم سازی‌های پرفشار بی‌بهره نمانده و در مواجهه و ملازمت با چالش‌هایی نظیر تنوع و تکثر انواع رسانه‌های نوین و پاسخگویی به نیاز‌های متنوع مخاطب متکثر داخلی و جهانی به یکی از چالش برانگیزترین حوزه‌های تصمیم سازی بدل شده است.
 
رئیس رسانه ملی دست به قلم شد

این کتاب در ۲۰۸ صفحه مصور به چاپ رسیده و جزو تازه‌ترین کتاب‌های انتشارات ساقی است.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار