آخرین اخبار:
کد خبر:۸۰۳۲۴۹
به منظور ارائه خدمت؛

دانشگاه امیرکبیر «میز خدمت الکترونیک» راه‌اندازی کرد

مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه امیرکبیر با هدف ارائه خدمات به‌ موقع و افزایش رضایت‌مندی ارباب رجوع، میز خدمت الکترونیک را راه‌اندازی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به منظور ارائه خدمات به‌موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع و همچنین ارتقاء رضایت‌مندی آنان از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و کاهش مراجعه حضوری ارباب‌رجوع، میز خدمت الکترونیک توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر استقرار یافت.

به این منظور، دانشجویان و مراجعان از این پس بدون نیاز به رجوع حضوری به دانشگاه می‌توانند با ورود به این سامانه، تقاضای خود را به صورت انواع فایل متنی و یا تصویری بارگذاری کنند، درخواست مذکور به صورت الکترونیکی در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه ثبت خواهد شد و گردش کار و ارجاعات لازم روی آن انجام می‌شود و در نهایت نتیجه آن برای فرد درخواست کننده ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است، دانشجویان می‌توانند در صورت لزوم با شماره تلفن ۶۴۵۴۲۲۰۷ یا ۶۴۵۴۲۲۰۹ «اداره دبیرخانه مرکزی دانشگاه» تماس حاصل کنند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار