معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: مشکل عدم کیفیت غذا که باعث اعتراض دانشجویان شده بود، با تذکر به پیکانکار حل شد.
سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعتراض دانشجویان نسبت به عدم کیفیت غذا گفت: هفته گذشته دانشجویان دانشگاه تهران نسبت به کیفیت غذا معترض شدند که پس از این اعتراض بررسیهایی صورت گرفت و به پیمانکار تذکراتی داده شد.
وی افزود: پس از تذکرات داده شده خوشبختانه مشکل کیفیت غذا حل شد و دانشجویان از غذاهای طبخ شده اعلام رضایت کردند.