آخرین اخبار:
کد خبر:۸۱۹۲۷۵

تشریح جزئیات درخواست و صدور مجوز تبلیغات پزشکی

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، نحوه صدور مجوز تبلیغات پزشکی را تشریح کرد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جهانگیری، با اشاره به تدوین شیوه نامه درخواست و صدور مجوز تبلیغات پزشکی، گفت: این شیوه نامه به منظور یکسان سازی مراحل صدور مجوز تبلیغات در نظام پزشکی‌های سراسر کشور تهیه شده است.

وی افزود: این شیوه نامه مبتنی بر دستورالعمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر تبلیغات و انتشار آگهی‌های دارویی، مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی و امور پزشکی مصوب شورای عالی نظام پزشکی است.

جهانگیری با عنوان این مطلب که شیوه نامه درخواست و صدور مجوز تبلیغات پزشکی در ۴ بخش تهیه شده است، ادامه داد: این ۴ بخش شامل مجوز تبلیغات مطب/دفتر کار در فضای مجازی، مجوز تبلیغات موسسات پزشکی در فضای مجازی، مجوز تبلیغات مطب/ دفتر کار در سایر رسانه‌ها و مجوز تبلیغات موسسات پزشکی در سایر رسانه‌ها است.

وی گفت: هر بخش دارای توضیحات، فرم درخواست صدور مجوز تبلیغات، فرم صورت جلسه کمیته تبلیغات، فرم پذیرش تغییرات و مجوز تبلیغات بوده تا با یکسان سازی فرم‌ها در سراسر کشور، نحوه درخواست و صدور مجوز تابع فرآیندی یکسان، دقیق و با کیفیت باشد.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار