آخرین اخبار:
کد خبر:۸۳۸۲۴۳
غلامی:

جوایز مسابقات «پیک عاشقی» ستاد ازدواج دانشجویی افزایش یافت

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور از افزایش جوایز ویژه برنامه «پیک عاشقی» با توجه به استقبال دانشجویان متاهل کشور از این ویژه برنامه، خبر داد.

افزایش جوایز مسابقات «پیک عاشقی» ستاد ازدواج دانشجویی/ ثبت‌نام بیش از ۶ هزار زوج در این طرح

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد ازدواج دانشجویی، مهدی غلامی مقدم، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور، با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه‌های بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی (طرح ملی همسفرتابهشت)، در قالب ویژه برنامه «پیک عاشقی» برای زوج‌های دانشجو دنبال می‌شود، افزود: آخرین مهلت شرکت در این برنامه، ۱۵ فروردین ماه بود که در پی درخواست‌های مکرر دانشجویان تا ۱۸ فروردین تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶ هزار زوج در این ویژ برنامه شرکت کرده اند، تصریح کرد: «پیک عاشقی» شامل چهار مسابقه با عناوین «یار مهربان»، «تجربه نگاری»، «هفتگی» و «روزانه عیدانه» بوده و همه دانشجویان متاهل کشور که تاریخ عقدشان از ابتدای سال ۹۳ تا پایان سال ۹۸ باشد می‌توانند از این برنامه و جوایز نفیس آن بهره‌مند شوند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی، ۲۸ سفر مشهدمقدس برای ۲۸ زوج و ده‌ها کارت هدیه بانکی را از جمله جوایز این ویژه برنامه نام برد و خاطرنشان کرد: زوج‌های شرکت کننده در هر چهار بخش برنامه که بالاترین امتیاز را داشته باشند، افزون بر جایزه دریافتی از یک بخش، در قرعه کشی جایزه ویژه نیز شرکت داده می‌شوند.

غلامی مقدم، زمان اعلام نتایج مسابقات را هفته آخر فروردین ماه عنوان و اظهار کرد: یک قرعه کشی نیز میان همه شرکت کنندگان در پیک عاشقی (فارغ از میزان امتیاز دریافتی شان) صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است، علاقمندان جهت اطلاع از جزئیات شرکت در این مسابقات می‌توانند به پایگاه اینترنتی ستاد ازدواج دانشجویی (nahad.ir)، اپلیکیشن باشگاه ازدواج (قابل دریافت از کافه بازار) یا صفحات ستاد ازدواج دانشجویی در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار