مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم به منظور رعایت حقوق همه متقاضیان و نوبت دهی برای ارتباط تلفني با رئیس مرکز، سامانه الکترونیکی را راهاندازی کرد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري دانشجو، طبق اعلام مرکز جذب وزارت علوم به دنبال برگزاری برنامه ملاقات مسئول مرکز جذب که از دهه فجر سال ۹۷ آغاز و در طول سال ۹۸ به صورت هفتگی ادامه یافت و به منظور رعایت حقوق همه متقاضیان و رعایت انضباط در نوبت دهی سامانه الکترونیکی ثبت نوبت راهاندازی و نوبتدهی الکترونیکی در برنامه کار مرکز جذب قرار گرفت.
در شرایط فعلی و با توجه به مشکل شروع بیماری کرونا تا پایان این دوره ارتباطها به صورت تلفنی خواهد بود و متقاضیان ارتباط با مراجعه با لینک زیر تقاضای خود را ثبت و نوبت آن برای مذاکره تلفنی با مسئول مرکز رزرو میشود، بر اساس نوبت اعلام شده ارتباط تلفنی در ساعت مقرر برقرار خواهد شد.
مرکز جذب وزارت علوم از مراجعه کنندگان در خواست کرد، نظرات و انتقادات خود را نسبت به این نوع خدمات رسانی این سامانه در صندوق پیامها این سامانه ثبت کنند.
مراجعه کنندگان برای ارتباط مستقیم با مسئول مرکز جذب وزار علوم به اینجا مراجعه کنند.