کد خبر:۸۸۰۱۰۲
در گفتگو با دانشجو؛

زادمهر: آموزش تخصصی روابط عمومی در ایام شیوع کرونا نیاز تشکل‌های دانشجویی است

دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، آموزش تخصصی روابط عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزار‌های متنوع این رشته نیاز امروز تشکل‌های دانشجویی است.

محمد زادمهر، دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتشار کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در آینده نزدیک، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها آموزش تخصصی روابط عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزار‌های متنوع این رشته نیاز امروز تشکل‌های دانشجویی است.

وی با بیان اینکه کتاب روابط عمومی تشکیلاتی با بیان اینکه با توجه به فعالیت‌های تشکیلاتی بنده در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان یک تجربه نگاری است که تقریبا اغلب موارد ذکر شده، توسط بنده سنجیده و اجرایی شده است، تصریح کرد: با در نظر داشتن شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و ضرورت فعالیت تشکل‌های دانشجویی در فضای مجازی، آموزش تخصصی روابط عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزار‌های متنوع این رشته نیاز امروز تشکل‌های دانشجویی است که از این جهت مطالعه کتاب کمکی مفید و بسیار کاربردی است.

مولف کتاب روابط عمومی تشکیلاتی گفت: کار تدوین و تالیف این کتاب به صورت جدی از سال ۱۳۹۷ آغاز و نهایتا در بهار و تابستان ۱۳۹۹ با جمع بندی و ویراستاری، کتاب روابط عمومی تشکیلاتی آماده چاپ شد.

زادمهر بیان کرد: کتاب در ۱۱۰ صفحه و قطع رقعی توسط انتشارات پژوهشگر برتر که از ناشران قدیمی عرصه نشر کتب علمی و تخصصی است، آماده چاپ و توزیع شده که با صدور مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم که بزودی نسخه‌های مکتوب و مجازی کتاب برای استفاده دانشجویان منتشر شود. در همین راستا با توزیع کنندگان اینترنتی و اپلیکیشن‌های فروش نسخه‌های مجازی کتاب مذاکراتی شده که بزودی نحوه دسترسی به کتاب از طریق صفحات رسمی به آدرس‌های PR.Tashkilaty در اینستاگرام و توییتر و PR_Tashkilaty در پیام رسان‌های داخلی و خارجی اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار