آقای تهرانچی! مصوبه افزایش حق مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی را فوراً باطل کنید
رئیس سازمان بسیج اساتید:
رئیس سازمان بسیج اساتید در نامه به رئیس دانشگاه آزاد خواستار لغو فوری مصوبه افزایش حق مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی شد.
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
برادر ارزشی جناب اقای زارعی گرامی
بعنوان یک دانشجو از شما جهت پیگیری این مصایب و مشکلات سپاسگزارم بدلیل اینکه این تبعیض باعث این میشود که بقیه استاتید که حق مدیریت ندارند دانشجو رو در مضیقه قرارده واز کیفیت کلاسها کاسته شود و اساتیدی که حق مدیریت میگیرند دیگر خدارا بنده نباشند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
اگر واقعا جانب حقین بجای لغو مصوبه پی گیری بفرمایین حقوق همه اساتید افزایش یابد با دولتیها همسان سازی بشه لغو،کار درستی نیست حداقل ۲۰ در صد از اساتید با داشتن حق مدیریت گوشه ای از مشکلات معیشتیش حل میشد..
هیات علمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
جناب زارعی
لطفا اول سازمان خودت را اصلاح کن
ببین در استان های مختلف سازمان بسیج اساتید در چه مسیری سیر می کند؟
موضوعی مهمتر از این در کشور نبود که موضع گیری کنید؟
چرا در مورد مفاسد اقتصادی متعدد تا کنون موضع نگرفته اید؟
دانشگاه آزاد اسلامی طی این چند سال اساسا افزایش حقوق یا حق مدبریت نداشته است، چرا در این باره و برای احقاق حقوق هیات علمی و کارکنان و دانشگاه آزاد تا کنون موضع نگرفته اید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
جناب آقای تهرانچی،
اگر وضعیت اعتباراتی مناسب است و حق مدیران را افزایش میدهید،
لطفا در خصوص پرداخت حق التدریس اساتید واحد تهران جنوب هم که مدت سه ترم است که پرداخت نشده هم عنایتی داشته باشید.!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
نمیدونید اینا با دانشگاه چه کردند حقوق کارمند بدبخت را همیشه با فرمول های بی حساب خودشان پایین میاورند و به کارنه هر ماه و حق سرپرستی مدیرانی که هیچ تخصصی ندارند اضافه میکنند بطوری که مهندسین بهترین متخصصان کشور حقوق این بی سواد ها رو نمیگیرند از طرفی هم قوانین استخدامی را کاملا زیر پا گذاشته اند مثلا کارمندهای دارای چندین سال سابقه واحد سازمان سما را کنار گذاشته اند و از رابطه و سو استفاده از جایگاه خودشان خویشان را استخدام میکنند و هیچ مقام وارگانی هم نیست جلوی اینها را بگیرد واقعا تقاضا داریم از مسولین محترمی و نمایندگان مردم در مجلس شما را خدا یه نیم نگاهی هم به این واحد دانشگاهی بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
با سلام
واقعا شرم آوره ! اگر آقای طهرانچی نامه را نخوانند حق دارند . پر از غلط های فاحش نگارشی ، دستوری است و اصول نامه نگاری اداری هم کلا رعایت نشده است . میخواستم غلطها را بنویسم برایتان ولی واقعیت اینکه حوصله ام را سر برد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
این آقا خبر ندارن که حقوق کارمندا توی این 6 سال حدود100 درصد و حقوق مدیران حدود 22 درصد افزایش پیدا کرده!! لذا حقوق برخی از زیر دستان بالاتر از حقوق برخی مدیران شده بود. بنظرم مصوبه بسیار درستی بود. ولی لازمه به معیشت کارکنان هم رسیدگی بشود.
ناشناس
Netherlands
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
چرا دروغ پراکنی میکنی از خدا بیخبر .هر افزایشی برای کارکنان داده اند مدیران هم بهره مند شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
مدیران برای مدیران! این افزایش شامل حال معاونت توسعه هم میشود! واقعا تفاوت حقوق هیات علمی دانشگاه ازاد و دولتی که نشانه بی انصافی و بی عدالتی است اگر منابع مالی وجود دارد این تفاوت را برطرف کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
با سلام و احترام و تشکر خدمت جناب آقای زارعی که حرف دل اساتید و کارمندان را زده اید. باور بفرمایید این کسانی که در سایتها علیه شما حرف می نویسند کسانی هستند که اجیرشده اند تا منافع به خطر افتاده شان توسط حق گویی و حق طلبی شما بزرگوار را لاپوشانی کنند. لازم به ذکر است اولا به هیچ وجه این امر شامل بیست درصد اساتید نبوده و این دروغی بزرگ است. مگر 20 درصد در دانشگاه رئیس داریم!!!. ثانیا افزایش سیصد درصدی را شاهد هستیم. ثالثا در کنار عده ها و وعیدها و دروغ های مکرر از افزایش پنجاه درصدی حق الزحمه ها در این شرایط تورمی برای همه اساتید و کارمندان جلوگیری کردند آقایان. بزرگترین شاهکارشان هم پژوهشیار و آموزشیاری است با بیش از 30 میلیارد تومان هزینه که عملا بدون استفاده است تا کنون. ممنونیم جناب آقای زارعی که حرف دل ما را زدید. کاش به اختلاس های تیم های حاضر رئیس دانشگاه آزاد و خرابکاریهای مالی شان هم ورد می کردید. دستتان درد نکند. فقط بدانید که خوب جایی را نشانه رفته اید و هراس خیانت پیشگان هم از همین است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
دكتر طهرانچي رئيس فعلي دانشگاه آزاد اسلامي در اسفند ماه 1399 متاسفانه با سياستهاي متناقض و نيز عدم شناختش نسبت به دانشگاه آژاد اسلامي و همچنين رفيق بازي و دوست بازي و گزينش دور و بري هايي كه هيچ شناخت علمي كافي وافي نسبت به دانشگاه آزاد اسلامي ندارند و از سوي ديگر دستور عجيب افزايش حقوق سيصد درصدي خودش و روسايش در برابر افزايش فقط ده درصدي همه كارمندان عملا بزرگترين ظلم و تبعيض را در درون دانشگاه آزاد اسلامي رقم زده است. به زودي دود اين تصميمات نابجاي دكتر طهرانچي به چشم خودش خواهد رفت. دانشگاه آزاد اسلامي منتظر عزل و بركناري دكتر طهرانچي است
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار