کلاس‌ها در مناطق روستایی و عشایری برقرار است / معلمان با رعایت پروتکل‌ها در مدارس حضور دارند
بیگی در گفتگو با «دانشجو»:
مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش گفت: کلاس‌ها بیشتر در مناطق روستایی و عشایری برقرار است که در کنار کلاس‌ها بسته‌های آموزشی هم در نظر گرفته شده اند.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
به نام خداوند بخشنده مهربان
نماینده محترم مردم میانه در مجلس شورای اسلامی جناب آقای حاج مهدی اسماعیلی رییس محترم کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس
با سلام /احتراما معروض می داریم ما اهالی محلات جنوبی شهر میانه با توجه به مراجعات مکرر به دفتر جناب عالی تقاضای بذل مساعدت شما را جهت رفع تبعیضات اعال شده چند سال اخیر از سوی آموزش و پرورش میانه نسبت به این محلات با وسعت بسیار زیاد و پرجمعیت شهر میانه را داشته داریم .
البته خدارو شکر با شروع مسئولیت ریاست محترم و جدید آموزش و پرورش میانه آقای دکتر احمدی نیزنوید اعمال عدالت آموزشی و تربیتی را در این مناطق با مدیریت ایشان را کم کم داریم احساس می کنیم .
امیدواریم یک بار برای همیشه با مساعدت شما نماینده محترم و مدیریت آقای احمدی ، با افرادی که در داخل اداره آموزش و پرورش منطقه میانه سالهاست با کمال تاسف از ارایه هر گونه امتیازات و امکانات آموزش و پرورش به این محلات و مناطق پایین شهر عمدا جلوگیری می کنند ف برخورد و موجبات بهره مندی محصلین و خانواده های کم برخوردار جنوب شهر را از فرصت های برابر آموزشی و پرورشی فراهم نمایید.
مسِولین محترم وزارت آموزش و پرورش با توجه به وضعیت حاد کرونایی از امسال امکان ایجاد و راه اندازی پیش دبستانی های دولتی مجازی را فراهم نموده و به کلیه شهرها در سایت ها و کانال های مختلف می بینیم که اعلام نموده اند ولی بازهم برخی آقایان در خود اداره آموزش و پرورش شهر میانه به محلات پایین شهر مجدد بی توجهی کرده و عمدا نمی گذارند در دبستان محلات و منطقه خودمان(مدرسه شهید باهنر) امکان ایجاد پیش دبستانی مجازی فراهم شود.
چرا عده ای سعی در هر چه محرومتر نگه داشته شدن مناطق جنوبی پایین شهر را دارند ؟؟؟
قابل توجه این که که حتی یک کانون فرهنگی و تربیتی یا سالن ورزشی نیز برایمان و فرزندانمان وجود ندارد .
اخیرا در دبستان دخترانه زینب کبری ، مدرسه دخترانه معلم در منطقه فرهنگیان ، دبستان نیمه شعبان شهرک ولیعصر ، آزادگان شهرک شهید مدنی و شهرک اندیشه این پیش دبستانی های مجازی دولتی را جهت ایجاد اعلام کرده اند .
ولی در منطقه ای بسیار وسیع از میدان نماز گرفته تا ابتدای شهر ک ولیعصر (عج) این امکان آموزشی ایجاد پیش دبستانی مجازی دولتی را از ما و فرزندانمان جهت ورود به پیش دبستانی در محلات پرجمعیت جنوب شهر میانه به احتمال قوی همان بعضی کارمندان مربوطه اداره آموزش و پرورش میانه عمدا دریغ و محروم کرده اند!
از حضور شما نماینده محترم و منتخب کل مردم میانه خواهشمندیم سریعا به این موضوع عنایت و مساعدت ویژه ای مبذول فرمایید تا ریاست زحمتکش جدید اداره میانه آقای احمدی نیز تذکر جدی به کارمندان بی توجه داخل اداره که همیشه به محلات پایین و جنوب شهر کمم لطفی کرده و تبعیض روا می دارند ارایه و با لطف مخصوصشان ما شهروندان و اهالی این مناطق پرجمعیت در هفته جاری شاهد ایجاد پیش دبستانی مجازی در مناطق خودمان به خصوص در دبستان شهید باهنر باشیم .
این گونه شده که به خاطر اعمال تبعیض و عدم حمایت برخی کارمندان موجود اداره آموزش و پرورش ، اکثر خانواده والدین دانش آموزان و نوآموزان با اجاره نامه های صوری و غیر واقعی خود را ساکن محلات و مناطق بالای شهر و معلم نشان داده و به خاطر متمرکز شدن امکانات بیشتر در مدارس ثارالله و میانجی و معلم و فرهنگ کودکان خود را در سایه بی توجهی مسئولین و تبعیض عمدی آنها به آن مدارس یا غیرانتفاعی ها ! می برند . چشم انتظار اقدام عاجل شما عزیزان هستیم
از حمایت و تلاش حاج آقا اسماعیلی و آقای احمدی برای محرومیت زدایی و رفع تبعیض های آموزشی درشهر میانه بسیار قدردان و ممنونیم .
اهالی مناطق جنوبی شهر میانه
ارسال نظرات
آخرین اخبار