اولین رسانه جامع فرهنگی-اجتماعی حوزه بانوان کارآفرین راهاندازی شد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این رسانه که «ایران باننو» نام دارد قصد دارد از طریق معرفی کارکردهای فرهنگی فعالیت بانوان کارآفرین به اطلاعرسانی تحلیلی درباره آنها بپردازد.
در مرامنامه ایران باننو چنین آمده است: ایران باننو به عنوان نخستین رسانه تخصصی بانوان کارآفرین قصد دارد بدون درغلتیدن به نگاههای سیاستزده، هم و غم خود را برای معرفی بانوان کارآفرین در سراسر ایران بگذارد. ایران باننو علاقمند است تریبون آن دسته از بانوان کارآفرینی باشد که بهخاطر محرومیت از دسترسی به مرکز بیش از بقیه در مهجوریت قرار گرفتهاند. ایران باننو نه فقط به دنبال معرفی این بانوان است بلکه خواهد کوشید پیوندی ایجاد کند میان این بانوان و صاحبان سرمایه تا در نتیجه اجتماع آنها، رشدی ایجاد شود هم در سطح زندگی این کارآفرینان و هم معنایی منطقی ایجاد شود برای صرف سرمایه.