کد خبر:۸۹۴۰۲۲

راه‌اندازی رسانه بانوان کارآفرین

اولین رسانه جامع فرهنگی-اجتماعی حوزه بانوان کارآفرین راه‌اندازی شد.
 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این رسانه که «ایران بان‌نو» نام دارد قصد دارد از طریق معرفی کارکرد‌های فرهنگی فعالیت بانوان کارآفرین به اطلاع‌رسانی تحلیلی درباره آن‌ها بپردازد.

در مرامنامه ایران بان‌نو چنین آمده است: ایران بان‌نو به عنوان نخستین رسانه تخصصی بانوان کارآفرین قصد دارد بدون درغلتیدن به نگاه‌های سیاست‌زده، هم و غم خود را برای معرفی بانوان کارآفرین در سراسر ایران بگذارد. ایران بان‌نو علاقمند است تریبون آن دسته از بانوان کارآفرینی باشد که به‌خاطر محرومیت از دسترسی به مرکز بیش از بقیه در مهجوریت قرار گرفته‌اند. ایران بان‌نو نه فقط به دنبال معرفی این بانوان است بلکه خواهد کوشید پیوندی ایجاد کند میان این بانوان و صاحبان سرمایه تا در نتیجه اجتماع آنها، رشدی ایجاد شود هم در سطح زندگی این کارآفرینان و هم معنایی منطقی ایجاد شود برای صرف سرمایه.
منبع: کیهان
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار