کد خبر:۹۰۹۴۲۱
طلا ۱۶ دلار گران شد؛

تاثیر شبکه‌های اجتماعی روی فلزات گرانبها

هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با ۱۶.۲۴ دلار افزایش ۱۸۶۳.۸۹ دلار فروخته شد.

تاثیر شبکه‌های اجتماعی روی فلزات گرانبهابه گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از آنجایی که سرمایه گذاران خرد به دنبال موج به راه افتاده در شبکه‌های اجتماعی آمریکا در هفته گذشته، به بازار نقره سرازیر شدند، ارزش این فلز ۱۱.۲ درصد رشد کرد و به بالاترین رقم در نزدیک به ۸ سال گذشته رسید.

هر اونس نقره ۸.۸ درصد رشد کرد و به ۲۹.۳۸ دلار رسید.

پس از اینکه موجی در شبکه اجتماعی ردیت برای سرمایه گذاری در نقره به راه افتاد، ارزش نقره از روز پنج شنبه تا به امروز ۱۹ درصد بالا رفته است.

هر اونس طلا با ۱۶.۲۴ دلار افزایش ۱۸۶۳.۸۹ دلار فروخته شد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار