تذکر ۲۴ نماینده مجلس به وزیر علوم درباره عملکرد رئیس دانشگاه صداوسیما / اعتراض به جذب نزدیکان و حذف منتقدین انقلابی
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر علوم، خواهان بررسی و نظارت بیشتر بر عملکرد دکتر شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما شدند.
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
واقعا اسفندیاری شورش رو درآورده .
بی توجهی به قانون و حقوق اساتید و دانشجویان و عناد و کینه توزی بچه گانه از خصوصیات بارز این فرد و هم تایانش است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
اگر آقای علی عسگری بر کار اسفندیاری نظارت داشت جرات نمی کرد قلدرمابانه با دانشجویان و استادان برخوردهای غیرقانونی و خودسراته انجام بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
لطفا همین موارد مشابه و بدتر از آن در دانشگاه ازاد هم وجود داره خواهشا به دانشگاه ازاد هم ورود کنند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
این آقای محترم اساساً ربطی به فضای دانشگاه صدا وسیما نداشته و نخواهد داشت. از این جهت که در سابقه ایشان دفاع از فیلمسازان ضد فرهنگ ایران از جمله اصغر فرهادی کارگردان فیلم فروشنده که عزت این ملت را به یک جایزه خارجی معامله کرده است. در برنامه هفت دیده می شود. دوماً ایشان عضو شورای تصویب فیلمنامه بوده که خروجی این شورا ابتذال سالهای اخیر سینمای ایران است. البته ایشان با رندی بعد از اخذ ریاست دانشگاه صدا وسیما همواره خود را حامی سینمای انقلابی و تعریف از شهید آوینی و جشنواره عمار پرداخته و این دوگانه سوزی خود نشان از احوال ایشان دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
آنچه مهم است حقوق پایمال شده دانشجویان است. ازجمله اینه آقایانی را ایشان مسئول کمیته مصاحبه در پذیرش و امتیاز بندی دانشجویان قرار دارده که از بیخ دانش لازم را ندارند ازجمله آقایی با نمایش تیپ ظاهر الصلاحی با کارشناسی زمین شناسی از دانشجویان رشته های متفاوتی ازجمله سینما و تلویزیون ، صدا و برق مصاحبه می گیرند و هرچه دلشان می خواهد می پرسند. وطرف را رد می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
ببخشید این داستان در دانشگاههای دولتی هم وجود داره. اصلا کجا هست که قوم و خویش بازی و پارتی بازی نباشه. آدرسشو به ما هم بدین. ممنون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
این دانشگاه عجیب‌ترین دانشگاه ایران است چرا که نه نظارت صدا و سیما را دارد نه وزارت علوم. محلی است برای کسب قدرت افرادی که سودای مدیریت در سطوح مختلف سازمان را در سر می پروانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
در جلسه امتیاز بندی امتیاز دانشجویان را دستکاری می‌کنند حتی طبق فرم مصوب خودشان عمل نمی کنند به طور مثال دانشجویی امتیاز لازم برای تهران را دارد ولی دوستان محترم چون ایشان شهرستانی می باشد امتیاز او را پایین تر می دهند و یا برعکس دانشجویی که امتیاز لازم برای تهران را ندارد و فقط چون امتیازش را کامل می دهند. در حقیقت جلسه امتیاز بندی یک جلسه سوری است برای اعمال قدرت و فشار بر دانشجویان است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
آنجه که قانون و عقلانیت حکم می‌کند این است که فضای دانشگاه باید فضای علمی و منطقی باشد و دانشگاه جای سیاسی بازی و تقسیم قدرت و پست و مقام نیست که متاسفانه دانشگاه صدا و سیما ذاتاً به یک دانشگاه میدان قدرت طلبی و نفوذ به سازمان برای مدیران ریاست طلب شده و از ماهیت بنیادی خود کاملاً دور شده است. اگر 99%دانشجویان صلاحیت جذب ندارند این پرسش اساسی مطرح است که چرا دانشجویی که با مصاحبه علمی و عقیدتی پذیرش شده به لحاظ علمی و اخلاقی ارتقا نیافته این نشان از بی کفایتی دارد و اصل اساسی اینکه مدیر قدرت طلب و تشکیل دهنده حلقه قدرت و نفوذ در دانشگاه مضر است. و دانشگاه را به نابوی و اضمحلال می کشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
آنچه که از وضعیت نابسامان کشور در حوزه های مختلف رصد می‌شود این است که به جای فساد در اقتصاد، فرهنگ، دانشگاه و غیره به یک فساد بنیادین که منشأ همه فسادهای دیگر است یعنی به فساد در مدیریت پرداخته شود. فساد در مدیریت یعنی مدریت رانتی _ رفاقتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
با اینکه بنده کاملا به اسناد دسترسی دارم صبح پیامی گذاشتم ولی متاسفانه باز اصرار به لجن پراکنی دارید متاسفانه عده کمی رانت خوار لقمه حرام برخی نهاد های انقلابی را تصاحب کرده و با پنهان شدن دنبال دزدی های خودشان هستند که برخی از انها الان حتی نماینده مجلس شدند و در امضا نامه اسامی شان وجود دارد در دانشگاه مشهور شده مدعی های انقلابی گری دزد و خلافکار هستند به غیر اینکه خلافش ثابت شود تلفن بنده
ناشناس
Germany
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
فضای دانشگاه صدا و سیما تاریکخانه‌ای از ظلمت و جهل و بی هنری است. دانشگاهی که از بی علمی و بی هنری رنج می برد چرا که فضای آن به شدت تحت تاثیر حاکمیت قدرت و سیاسی بازی مدیران است. در این تاریکخانه ظلمانی تنها نوری که وجود دارد. وجود دو پیکرشهید در این دانشگاه است و دیگر هیچ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
جذب نزدیکان در هرجا از اصول بنیادین این حکومت هست و چیز تازه ای نیست
ارسال نظرات
آخرین اخبار