کد خبر:۹۲۳۳۳۵

عرضه مستمر محصولات ایران‌خودرو به بازار در سال جدید

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با برنامه‌ریزی برای افزایش تیراژ تولید در سال جدید، طرح‌های فروش نیز به صورت مستمر به اجرا گذاشته خواهد شد؛ ایران‌خودرو به دنبال افزایش عرضه مستقیم خودرو به مشتریان واقعی و توزیع عادلانه خودرو است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بابک رحمانی با بیان این‌که اقدامات ایران‌خودرو به عنوان دارنده بالاترین سهم در بازار خودروی سواری کشور، تاثیر زیادی در ایجاد آرامش در بازار گذاشته، اظهارداشت: با اجرای طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده و عرضه مستمر به بازار، حفظ تعادل در عرضه و تقاضای بازار را دنبال می‌کنیم.

وی از تحویل خودرو در ایام تعطیلات نوروز به مشتریان خبر داد و گفت: همزمان با فعالیت بخش تکمیل‌کاری خودرو در سالن‌های تولیدی، کارکنان بازاریابی و فروش نیز در حال تحویل خودرو‌ها به مشتریان بوده‌اند.

رحمانی تصریح کرد: تعهدات تارا، محصول جدید ایران‌خودرو در موعد مقرر انجام خواهد شد و برای این محصول برنامه‌های فروش متنوع دیگری نیز در سال جدید تدارک دیده‌ایم.

وی با اشاره به ایجاد روند نزولی قیمت خودرو در روز‌های پایانی سال گذشته، گفت: انجام تعهدات ایران‌خودرو به مشتریان و افزایش عرضه به بازار نقش مهمی در شکل گیری روند کاهشی قیمت در بازار داشته است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار