به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت دانشبنیان رسانه پرداز آمیتیس، در ادامه افزود: با توجه به وجود شرکتهای مختلف تولید بازی رایانهای در کشور، ما یک سامانه هوشمند طراحی کردیم که توسعه دهندههای بازی میتوانند بدون نیاز به برخورداری از دانش کد نویسی بازی رایانهای خود را توسعه دهند.
این فعال دانشبنیان با اشاره به برخی مزایای استفاده از این سامانه، گفت: استقبال بسیار خوبی از این سامانه صورت گرفت و شرکتهای مختلف فعال در حوزه بازیهای رایانهای از این سامانه برای توسعه و تولید بازیهای جدید ایرانی استفاده کردند. در حال حاضر در تلاشیم که این سامانه را به صورت مستمر ارتقاء دهیم و امکانات جدیدی به آن اضافه کنیم.
صیاد حقیقی، با تاکید بر نقش رو به گسترش بازیهای رایانهای در پر کردن اوقات فراغت شهروندان، افزود: انیمیشنهای خارجی نمیتواند پاسخگوی نیاز بینندگان و مخاطبین ایرانی باشد و برخی از آنها چندان منطبق با ذهنیت کودکان و نوجوانان ایرانی و فرهنگ ما نیستند. بر این اساس، تلاش کردیم تا فعالیتها را در حوزه تولید انیمیشن گسترش دهیم.
وی گفت: انیمیشن مبارزه در خلیج عدن، یکی از پر بینندهترین تولیدات ما بوده است که با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقهمندان، روبه رو شد. در سال 1400 نیز تلاش داریم تا بر اساس مجموعه دورهمی مافیا، بازی تحت عنوان، مافیا در شهر تولید کنیم.