کد خبر:۹۴۰۰۶۳

گزارش ساترا از تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در پلتفرم‌ها

ساترا همزمان با آغاز تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، طی گزارش‌های دوره‌ای، محتوای منتشر شده در این سرویس‌ها را بررسی می‌کند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ساترا، گزارش‌های محتوای انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر فعال در عرصه انتخابات در بازه زمانی ۴۸ ساعته توسط ساترا بازبینی و تحلیل می‌شود.

زمان اختصاص داده شده به انتخابات، عمده‌ترین محور‌های موضوعات و سوژه‌های مطرح شده در ویدئو‌های منتشره درباره انتخابات، کمیت و کیفیت تبلیغات هر کدام از ۷ نامزد، سهم هر کدام از کاندیدا‌های حاضر در میدان رقابت و تبلیغات از محتوای منتشرشده و ... از جمله محور‌هایی است که در این گزارش‌ها به آن‌ها پرداخته شده است.

تاکنون ۷ گزارش از این مجموعه در سایت ساترا (www.satra.ir) منتشر شده و تا پایان زمان رسمی تبلیغات کاندیدا‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار