کد خبر:۹۸۸۲۳۸

۲ ماه فرصت‌خواهی شوینده‌ها برای درج قیمت‌ها بر روی کالاها

رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران، گفت: حداقل ۲ ماه برای اجرای برنامه درج قیمت‌ها روی کالا‌ها زمان نیاز داریم، اما نکته اینجاست ما بازار شب عید را هم داریم و باید فعالیت‌ها به گونه‌ای انجام شود که بازار به سمت اختلال نرود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بختیار علم‌بیگی با اشاره به اینکه واحد تولیدی شوینده با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال در حال تلاش برای تولید هستند تا کسری در این بخش به وجود نیاید، افزود: همانطور که اعلام کردیم تا پایان سال تغییری در قیمت انواع شوینده‌ها به وجود نخواهد آمد.

رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران در خصوص جایگزینی قیمت تولیدکننده به جای مصرف کننده بر روی کالاها، گفت: براساس مصوبات انجام شده قرار بود این موضوع نخست در بخش پودر‌های شوینده لحاظ شود، اما در مصوبه جدیدی که دیروز به ما ارائه شده باید این امر برروی تمام کالا‌های شوینده اجرایی شود.

وی با بیان اینکه تنوع محصولات شوینده و عدم زیر ساخت‌های لازم عاملی شده تا نتوانیم در هفته آینده برنامه درج قیمت تولیدکننده را اجرایی کنیم، تصریح کرد: اجرایی شده این موضوع نیازمند بسترسازی و مکانیزم قیمت گذاری است چراکه قیمت مواد اولیه مدام در حال تغییر بوده و نمی‌دانیم براساس کدام زیر ساخت این برنامه را اجرایی کنیم.

علم بیگی اضافه کرد: حداقل ۲ ماه برای اجرای این برنامه زمان نیاز داریم، اما نکته اینجاست ما بازار شب عید را هم داریم و باید فعالیت‌ها به گونه‌ای انجام شود که بازار به سمت اختلال نرود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار