به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه یک، برنامه «امیدیه» قرار است در حوزه کارآفرینی، به کسب و کارهای نوپا کمک کند تا به موفقیتهای بیشتری برسند. طراحی روایت «امیدیه» به این صورت است که کارآفرین با حضور در استودیو، ضمن بیان داستان ایده و آغاز کارآفرینی، تجربیات خود را در این باره به مخاطبان منتقل میکند. تجربیاتی که عموماً با سرمایههای اندک و در شرایط دشوار اقتصادی راه اندازی شده است.
این برنامه در ۹۰ قسمت تولید میشود و در هر قسمت در کنار کارآفرین، کارشناسی مرتبط به همان حوزه، علاوه بر نقد عملکرد کارآفرین، نقاط مثبت و منفی آن کسب و کار بیان خواهد شد.
مستند محیط کارگاهی کارآفرین، معرفی کتاب، کاریکاتور، فرآیند تولید و آیتم «کار نشد نداره» از بخشهای دیگر برنامه «امیدیه» است.
از جمله عناصر ساختار این برنامه این است که محصول معرفی شده در هر برنامه توسط کارشناسان بطور عملی ارزیابی و به نحوی کنترل کیفیت میشود.
برنامه «امیدیه» کاری است از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما که مصطفی هیودی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و از شنبه تا چهارشنبه هر روز حوالی ساعت ۱۷ به مدت تقریبی ۴۵ دقیقه با اجرای کیا داود اسفندیاری روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.