کد خبر:۱۰۱۵۶۳۰

افزایش مخاطب «بدون قرار قبلی» با بلیت نیم‌بها

آمار ثبت‌شده در گیشه حکایت از افزایش استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» همزمان با فروش بلیت نیم‌بها برای این فیلم در روز ولادت امام رضا (ع) دارد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، استقبال از فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی در روز میلاد امام رضا (ع) نشان از تأثیر فروش بلیت نیم‌بها در استقبال از فیلم‌های در حال اکران دارد.

فیلم «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی که به مناسبت روز تولد امام هشتم، بلیتش در سینما‌های سراسر کشور نیم بها عرضه شد، با تعداد مجموع مخاطب ۴ هزار و ۵۸ نفر توانست دومین فیلم از نظر مخاطب در جدول اکران باشد.

این فیلم با فروش ۸۵ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان سومین فیلم موفق در گیشه بود.

بنابر اعلام دفتر پخش تصویر شهر، مجموع فروش این فیلم که اکرانش از چهارشنبه آغاز شده طی چهار روز به رقم ۲۴۹ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسیده است.

استقبال از عرضه بلیت نیم‌بهای فیلم «بدون قرار قبلی» باردیگر گمانه‌زنی درباره تأثیر افزایش قیمت بلیت سینما‌ها تا بیش از ۴۵ هزار تومان در کاهش استقبال از فیلم‌های در حال اکران را تقویت کرده است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار