به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، فرایند قیمت گذاری بیان شده در مکاتبه این سازمان که در برخی رسانهها منتشر شده است؛ به عنوان یک پیشنهاد اولیه در یکی از جلسات تنظیم بازار مطرح شده بود که در عمل قابلیت اجرا نداشته و در همان مقطع زمانی منتفی شده بود. ارسال این مکاتبه ناشی از عدم اطلاع از منتفی شدن این فرایند بوده است. کماکان مرجع قیمت گذاری کالا و خدمات، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و در موارد خاص پیشنهاد این سازمان برای تایید در ستاد تنظیم بازار مطرح میشود.