کیفیت پایین و برخورد بد غرفه‌دارها، ۲ عامل نارضایتی مردم از میادین میوه و تره‌بار
فصاحت در گفتگو با دانشجو:
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: بازرسیهای ما از مراکز نشان می‌دهد که دو موضوع اصلی در صدر نارضایتی مردم ما قرار دارد و یکی بحث کیفیت میوه و یکی هم برخورد نامناسب غرفه داران در مراکز میوه و تره‌بار است.
تعداد نظرات: ۱
سید
Netherlands
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
۷۰ درصد احتمالا از رضایت خودشه که میوه رو هنگام بازدید میگذارند تو ماشینش
ارسال نظرات
آخرین اخبار