آخرین اخبار:
کد خبر:۱۰۴۷۷۶۵
با اختصاص ۷۰درصد فضا‌های تبلیغاتی شهر تهران:

پایتخت به رنگ «ایران‌ ما» درآمد

رضا صیادی از اختصاص ۷۰ درصدی فضا‌های تبلیغاتی شهر به اکران طرح‌های پویش «ایران ما» خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به اکران فرهنگی طرح‌های پویش "ایران ما" در پایتخت اظهار داشت: این پویش با هدف ایران شناسی شهروندان تهرانی در قالب عکس‌های فاخر و طرح‌های فرهنگی در ۷۰ درصد فضا‌های شهری به اکران درآمده است.

پایتخت به رنگ

رضا صیادی بازشناسی عوامل هویت بخشی تاریخی، ملی و مذهبی را از جمله اهداف پویش "ایران ما" عنوان کرد و افزود: به تصویر کشیدن اماکن و آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، مذهبی، تفریحی و یادآوری آداب و سنن اقوام ایرانی از جمله عوامل هویت بخش ماست که فرصت ایرانشناسی را به هر بیننده‌ای خواهد داد.

پایتخت به رنگ

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به تمدن غنی ایرانی و اسلامی و آثار به جای مانده وهمچنین گوناگونی طبیعت کشور تاکید کرد: سازمان زیباسازی با اکران پویش "ایران ما" سعی در بازشناسی و یادآوری صحنه‌های بی بدیل از جای جای کشورمان دارد تا ضمن آرام سازی محیط شهری، امکان سفرتصویری را برای شهروندان فراهم کند.

وی ادامه داد: در تصاویرانتخابی سعی شده است آثار و ابنیه تاریخی و ملی به ثبت رسیده و نیز زیبایی‌های طبیعی و گردشگری مناطق مختلف کشور از جمله دیدنی‌های شهر‌های کرمان، اصفهان، شیراز، تهران، گیلان، مازندران و جزایرزیبای جنوبی کشور به نمایش در آید.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار