به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «بازاریابی تجربی» نوشته وایدد باتات به تازگی با ترجمه لیلا عبدی توسط نشر آداش منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب تحلیلی از اوضاع ۳۶ غول برتر در ۱۲ حوزه کاری، است.
کتاب بازاریابی تجربی دقیقاً همان حرف بی لفافه قابل اجراست. تمام اطلاعات موجود در کتاب صحیح و برگرفته از آمار و ارقام است همچنین در ابتدای هر فصل اهداف فصل و در انتهای هر بخش سوالاتی پرسیده میشود در پایان هر فصل، سخنی از بزرگی از آن حوزه نوشته شده است تا مطالب یادآوری شود.
نویسنده کتاب مورد اشاره میگوید حتی گوگل، فیسبوک، نتفیلیکس یا بسیاری دیگر از فرمانروایان حوزهی کسب و کار نیز با چالشهایی برای وجود داشتن و ماندن دست و پنجه نرم میکنند.
این کتاب با مقدمه احمد قیومی، ۵۱۲ صفحه و قیمت ۲۲۰ هزارتومان عرضه شده است.