کد خبر:۱۰۸۵۹۱۰
در آیین معارفه مدیر جدید مؤسسه بینا؛

قمی: مؤسسه بینا چشم بینای طراحی راهبرد‌های فرهنگی باشد/ کار فرهنگی مؤثر، منسجم و نقطه زن است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بسیاری از تصمیمات مبتنی بر افکارسنجی و پیمایش دقیق علمی صورت نمی‌گیرد. در حالی که این موضوع به روشنی دارای اهمیت اساسی است و کار راهبردی بدون افکارسنجی و پیمایش دقیق امکانپذیر نیست.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید موسسه بینا گفت: بسیاری از تصمیمات مبتنی بر افکارسنجی و پیمایش دقیق علمی صورت نمی‌گیرد. در حالی که این موضوع به روشنی دارای اهمیت اساسی است و کار راهبردی بدون افکارسنجی و پیمایش دقیق امکانپذیر نیست. کما اینکه این موضوع در مشی ائمه معصومین و حضرت امیر علیه السلام هم قابل مطالعه است و امیرالمومنین همواره کسانی را برای نظارت و اشراف بر کل میدان قرار می‌داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت بی همتای رصد و پژوهش برای طراحی عملیات فرهنگی گفت: ما باید به طور علمی و کامل بر تحولات زیرپوستی جامعه و تحرکات دشمنان اشراف داشته باشیم و خط مقدم این نبرد در همین افکارسنجی‌ها و پیمایش‌های دقیق علمی است.

حجت الاسلام قمی افزود: کار فرهنگی بدون راهبرد و اقدام منسجم و نقطه زنی نمی‌تواند موثر واقع شود و ضرورت تأسیس موسسه بینا و مراکز پژوهشی مانند پژوهشکده باقرالعلوم، موسسه بینا، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و... در خانواده سازمان تبلیغات اسلامی همین موضوع است. مؤسسه بینا باید چشم بینای طراحان و سیاستگذاران فرهنگی در سطح کلان مدیریتی و هم چنین مجموعه‌های مردمی برای طراحی عملیات فرهنگی باشد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار