آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۲۱۷۵۸
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران خبر داد؛

تحول در بازار‌های میوه و تره‌بار؛ بزودی/ افتتاح ۱۸ بازار تا پایان سال در پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: تغییر و تحول چه در ظاهر و چه در عملکرد میادین و بازار‌های این سازمان پیش‌بینی شده که به صورت همزمان در حال انجام است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت با بیان اینکه اقداماتی برای زیباسازی بصری و مرمت بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار صورت گرفته است، اظهار کرد: طرحی برای ارتقاء کیفیت محصولات نیز در نظر گرفته شده که شامل پنج موضوع است و تمام این پنج موضوع به صورت همزمان پیگیری و انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه افزایش استاندارد‌های کیفی در انواع محصولات قابل عرضه در میادین یکی از اقدامات پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: افزایش نظارت بر توزیع، تثبیت قیمت محصولات و تأمین محصول از مبدأ از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

فصاحت با تأکید بر اینکه تغییر و تحول در ظواهر میادین یکی از اقدامات پیش روی سازمان به شمار می‌رود، یادآور شد: توزیع آسفالت در میادین اولین اقدامی است که انجام خواهد شد و سپس تهیه چرخ دستی و لباس متحدالشکل برای تمامی کارکنان بخش‌های بازرگانی، میوه و سبزی، محصولات پروتئینی و مسئولین غرفه‌ها که هریک در رنگ‌هایی متفاوت است، انجام خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تغییر نورپردازی، دیوارنویسی، تغییر محسوس در گل‌آرایی و پیش‌بینی جعبه‌های گل در مراکز به تغییر ظاهری میادین و مراکز در کنار تغییر باطنی آن که به تحول در کیفیت محصولات برمی‌گردد، کمک خواهد کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه راه اندازی ۴۰ بازار در دستور کار امسال قرار داشت، گفت: نزدیک به ۱۰ بازار به بهره‌برداری رسیده و عملیات عمرانی ۱۴ بازار نیز به پایان رسیده و بخشی از آن در ایام پیش رو در مدار خدمات‌رسانی به شهروندان قرار خواهد گرفت. در مجموع افتتاح ۱۸ بازار تا پایان امسال پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار