به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ارتباطات و امور بینالملل انتشارات علمی و فرهنگی، با عنایت به طرح تحول انتشارات علمی و فرهنگی که تمرکز بر تولید محتوای دیجیتال ونیازهای روز مخاطبان است. زین پس کتابهای انتشارات علمی و فرهنگی با برند «صدای آبی» بر روی پلتفرمهای مختلف قرار میگیرد.
همچنین احیای بخش خاموش گنجینه انتشارات و تبدیل کتابهای قدیمی به قالبهای جدید با توجه به ذائقه مخاطبان امروزی از دیگر دلایل ارائه کتابهای صوتی این انتشارات با نشان «صدای آبی» بر روی پلتفرمهای کتابخوانی است.
بر اساس این گزارش، مخاطبان میتوانند با جستجوی نشان «صدای آبی» در پلتفرمهای مختلف به کتابهای صوتی انتشارات علمی و فرهنگی در زمینههای متعدد از جمله؛ کودک و نوجوان، ادبیات، روانشناسی، فلسفه و... دسترسی داشته باشند.