به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا رهایی در مراسم تقدیر از کارکنان روابط عمومی دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بخش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی هشت ماه گذشته، تاکید کرد: من هم در گذشته و هم طی این هشت ماه شاهد فعالیتهای منسجم، پیگیر و مداوم و اثرگذار روابط عمومی دانشگاه بودم. در این مسیر همه افراد زحمت کشیدند به طوریکه تک تک افرادی که در مراسمهای مختلف دانشگاه ظاهر میشوند و اخبار را انعکاس میدهند اثر گذار هستند و ما آثار این تلاشها که در روند فعالیتهای دانشگاه دیده میشوند را در رسانهها میبینم.
وی تاکید کرد: خوشبختانه در این هشت ماه روابط عمومی جز بهترین مجموعههای دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده است که رسالت خود را به خوبی انجام میدهد و با این انتقال اطلاعات داتشگاه صنعتی امیرکبیر یکبار دیگر تصویر و جایگاه واقعی خود در رسانهها بدست میآورد.
رهایی یادآور شد: گاهی برخی از افراد از اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رسانهها دیده شوند خوشحال نیستند. بخش روابط عمومی احساس وظیفه میکنند و امور مربوط به روابط عمومی را پیش میبرند؛ بنابراین آنچه به عنوان موفقیت دانشگاه مربوط میشود نتیجه اقدامات بخش روابط عمومی میباشد باید قدردان این بخش باشیم.
وی بر ضرورت انعکاس نظرات مردم از دانشگاه تاکید کرد و گفت: باید دید مردم به عنوان بخشی از جامعه مهندسی از دانشگاه چه انتظاری دارند. یک بحث نیز به همکاران خود ما در دانشگاه برمی گردد باید نظام پایشی راه اندازی کنیم بررسی شود تا اگر تصمیمی گرفته میشود در بدنه کارکنان، دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه چه برداشتی صورت میگیرد؛ بنابراین باید هم نظرات بدنه دانشگاه و هم مردم را جویا شد.
این استاد دانشگاه همچنین یاد آور شد: میتوانیم با راه اندازی سیستم ارتباطی بین خانوادههای دانشجویان، ارتباط دانشگاه با مردم را از بین خانوادهها برقرار کرد که این ارتباط میتواند از ارسال پیامکهای تبریک تا انجام مصاحبهها و دریافت نظرسنجی از آنها در خصوص موضوعات مختلف شکل بگیرد.
رهایی بر ضرورت اصلاح و نو شدن پوسته دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد و افزود: اگر امروزه کل پوسته دانشگاه را نگاه کنیم مشاهده خواهیم کرد که برخی تصاویر برای بیش از ۳۰ سال پیش است؛ بنابراین این تصویر و پوستهها میتوانند با نظر سنجی از دانشجویان تغییر کنند. بر این اساس شور و شوق در بدنه دانشگاه و همچنین بیرون شکل میگیرد.