آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۶۰۱۶۹

ترویج نذر فرهنگی در مسابقه «چشمه»

«چشمه» که به عنوان دستیار مردم در مناسبت‌های مذهبی، از غدیر امسال شروع به کار کرده، با شروع عزای حضرت اباعبدالله، محرم و صفر را با مسابقات فرهنگی جدید ادامه می‌دهد.
ترویج نذر فرهنگی در مسابقه «چشمه»

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کانالها، سایت و اپلیکیشن چشمه، از روز اول محرم جامه عزا بر تن کرده و مسابقات روزانه آن نیز با قوت و با اندکی تفاوت نسبت به برنامه غدیر با جوایز نقدی ۲ میلیون تومانی در حال اجرا است.

پویش و مسابقه «ما ملت امام حسینیم» با اعمال و مأموریت‌های روزانه از روز عاشورا (سه‌شنبه ۲۶ تیرماه) شروع شده و می‌کوشد نذر فرهنگی را رواج دهد.

کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت و اپلیکیشن چشمه، در بخش اعمال و مأموریت‌های روزانه، برنامه هر روز را مشاهده کنند و پس از انجام آن‌ها طبق مدل گفته شده، امتیاز خود را ثبت کنند. جوایز ۱۰ میلیون تومانی کمک هزینه سفر مشهد مقدس، در انتظار کاربران برتر است.

این پویش و مسابقه تا پایان ماه صفر ادامه دارد و افرادی که زودتر به برنامه بپیوندند، فرصت بیشتری برای جذب امتیاز دارند. کانال‌های چشمه در بله، روبیکا و ایتا نیز با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار