به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «برمودا» در زیستبوم رسانهای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.» اینها جملات رئیس رسانه ملی پیمان جبلی است.
در حالی تهیهکننده «برمودا» محسن نجفی خبر از ساخت فصل دوم این برنامه میدهد که بررسیها نشان میدهد این برنامه گفتگومحور توانسته رکورد مخاطب را در تاریخ برنامههای رئالیتی شو بشکند.
ماه فروردین امسال نیز «برمودا» توانسته بود با بالاترین میزان چرخش محتوا در شبکههای مجازی تراز جدیدی از دیده شدن یک برنامه تلویزیونی توسط مخاطبان را در این حوزه ثبت کند.
«برمودا» در هر قسمت میزبان یکی از چهرههای شناخته شده کشور است و تلاش دارد تا از زاویهای دیگر به زندگی کاری این افراد بپردازد.
مطابق با گفتههای تیم سازنده تغییراتی در فصل دوم این برنامه وجود خواهد داشت.