کد خبر:۱۲۰۵۵۷
امام جمعه موقت شیراز:
ترويج فرهنگ مصرف گرایی از اهداف غرب در جنگ نرم است
امام جمعه موقت شیراز گفت: صدور و ترويج فرهنگ مصرف گرایی به جای مبانی و سلطه فرهنگی و همچنين جلوگیری از مبارزه علیه استکبار به منظور تسلط همه جانبه بر جهان از اهداف غرب از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه حجاب است.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، حجت الاسلام محمدحسن مرادی، ديروز در جمع مربیان خواهر عفاف و حجاب کانون های مساجد استان فارس با ذکر آیات وحی و روایاتی از ائمه معصومین (ع) به تشریح پیامد های بی حجابی پرداخت و توصیه کرد: شما مربیان که در امر آموزش در مساجد فعالیت دارید قبل از اینکه بانوان را به حجاب دعوت کنید بر حجب و حیا تاکید کنید و معنای حجب را که وقار، متانت و حیا است را به نوجوانان و جوانان دختر بیاموزید و تبیین کنید.
وی در ادامه تحقیر فرهنگی کشورهای جهان سوم و اسلام، صدور فرهنگ مصرف گرایی به جای مبانی، ایجاد جمود فکری در اثر کامجویی، تهیه بازار مصرف کالای تولیدی و استعمار اقتصادی، سلطه فرهنگی و جلوگیری از مبارزه علیه استکبار به منظور تسلط همه جانبه بر جهان را از اهداف غرب از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه حجاب برشمرد.
مرادی همچنین استماع موسیقی مبتذل و دیدن برنامه های ماهواره را از زمینه های رشد بی حجابی در جامعه عنوان کرد و گفت: سالم نگه داشتن محیط خانواده، ارتباط دوستانه با نسل جوان، راحت کردن ازدواج برای جوانان، شروع آموزش از مهدکودکها، تقویت اعتقادات مذهبی، ارائه الگوی موفق و فرهنگسازی حجاب و عفاف از طریق برگزاری همایش ها می تواند راهکار های مؤثری در جهت حل معظل بدحجابی باشد.
امام جمعه موقت شیراز در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر استدلالی برخورد کردن با مسئله بدحجابی، خاطرنشان کرد: حجاب برای زن شرافت است و برخلاف تبلیغات دشمنان اسلام و غرب بی حجابی برای زنان آزادی نیست بلکه فرصتی است که به مردان اجازه بی بندباری و تعرض به زنان را می دهد./انتهای پیام/
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.