کد خبر:۱۲۳۱۱۵۴

«ساعت جادویی» در اکران‌های مردمی عمار چقدر مخاطب داشت؟

پویانمایی «ساعت جادویی» با عبور از مرز یک میلیارد تومان فروش در اکران‌های مردمی، رکورد جدیدی در عرصه سینمای ایران ثبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، انیمیشن «ساعت جادویی» که از ۱۹ دی‌ماه وارد چرخه اکران مردمی شده، در مدت کوتاهی توانسته توجه هزاران مخاطب در مناطق فاقد سینما را جلب کند. تاکنون در اکران‌های مردمی «ساعت جادویی»، نزدیک به ۶۰ هزار نفر تماشاگر داشته و بیش از یک میلیارد تومان فروش را رقم زده است.

این اثر سینمایی در یکماه گذشته در مکان‌های متنوعی از جمله مدارس، کانون‌های فرهنگی، مساجد و... به نمایش درآمده است. در آمار تفکیکی این اکران‌ها، «ساعت جادویی» در اکران‌های مردمی عمار موفق به کسب ۷۷۷ میلیون تومان فروش و پذیرش ۴۲ هزار نفر شده است. همچنین، موسسه بهمن سبز با فروش ۳۱۲ میلیون تومان و ۱۵ هزار مخاطب، سهم قابل توجهی در موفقیت این پویانمایی در اکران‌های مردمی داشته است.

 

«ساعت جادویی» در اکران‌های مردمی عمار چقدر مخاطب داشت؟

 

همچنین در کمتر از دو ماه، بیش از ۲۰۰ هزار نفر، به تماشای پویانمایی ساعت جادویی در سینما‌ها نشستند تا این پویانمایی فروش ۸ میلیارد تومانی را تجربه کند و به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن در یک ماه اخیر ثبت شود.

 

«ساعت جادویی» در اکران‌های مردمی عمار چقدر مخاطب داشت؟

 

ساعت جادویی، داستان پسربچه‌ای را روایت می‌کند که به وسیله یک هدیه عجیب به حدود ۱۰۰ سال پیش سفر کرده و راوی واقعه گوهرشاد است. ایده اصلی این فیلم از یک اتفاق واقعی برداشته شده و شخصیت اصلی آن مستخرج از پژوهش‌هایی است که از تحقیقات راویان آن اتفاق انجام شده بود. این اثر که مخاطب آن کودکان و نوجوانان هستند، در پانزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، فانوس بهترین پویانمایی، جایزه ویژه گوهرشاد از سی‌وپنجمین جشنواره کودک و نوجوان و همچنین جایزه ویژه آستان قدس رضوی در بخش تجلی اراده ملی چهل‌ودومین جشنواره فجر را در کارنامه خود دارد.

پویانمایی سینمایی «ساعت جادویی» به کارگردانی محمدعلی بصیری‌نیک و تهیه‌کنندگی محمدمهدی نخعی‌راد و ناصر جاهدنیا، محصولی از مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه) است و در استودیو فانوس خیال تولید شده است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار