آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۵۳۲۱۶

دیجیتالی شدن فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تهران

فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تهران، با هدف ارتقا میزان دقت و سرعت بررسی، دیجیتالی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت اعضای هیأت‌علمی در ارسال نامه اتوماسیون، افزایش سرعت و دقت در رسیدگی درخواست‌های پرداخت اعتبار گرنت برای استفاده‌های بلندمدت را دربردارد.

در این فرایند بر اساس مانده اعتبار هر سال، مقدار اعتبار درخواستی به صورت خودکار از سامانه RTIS دریافت می‌شود و اطلاعات تکمیلی توسط عضو هیأت علمی بر اساس هزینه‌کرد‌ها تکمیل و به معاونت پژوهشی ارسال می‌شود.

گفتنی است این فرایند به تازگی توسط معاونت فناوری‌های دیجیتالی و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه اجرا شده و ذیل سامانه پژوهشی به نشانی https://rtis.ut.ac.ir در دسترس قرار گرفته است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار