کد خبر:۱۳۷۶۰۵
نمايش «جدايي نادر از سيمين» امروز در جشنواره «ملبورن»
فيلم «جدايي نادر از سيمين» امروز در جشنواره فيلم «ملبورن» استراليا نمايش دارد.
به گزارش گروه فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، شصتمين جشنواره فيلم «ملبورن» امروز در بخش بينالملل «پانوراما»، فيلم «جدايي نادر از سيمين» ساخته اصغر فرهادي را به نمايش ميگذارد.
اين فيلم كه چندي قبل جايزه بزرگ بهترين فيلم بخش مسابقه جشنواره سن پترزبورگ روسيه و جايزه اول جشنواره «زردآلوي طلايي» ارمنستان را دريافت كرد، طبق برنامه اعلام شده يكشنبه هفته آينده نيز در جشنواره «ملبورن» بهروي پرده خواهد رفت.
برنده خرس طلاي بهترين فيلم و دو خرس نقرهاي براي مجموعه بازيگران در جشنواره برلين كه ماه گذشته موفق به كسب جايزه بهترين فيلم بخش مسابقه جشنواره سيدني استراليا شد، تاكنون در جشنوارههاي برلين، هنگ كنگ، بوينسآيرس، بخارست، ترانسيلوانيا و استانبول به نمايش درآمده است.
«جدايي نادر از سيمين» از روز 25 خرداد در بلژيك و 2 تير در تايلند بهروي پرده رفته است و طبق برنامه از روز 11 اوت (20 مرداد) در هلند و هشتم سپتامبر (17 شهريور) در سينماهاي سوئيس نمايش خواهد داشت.
لینک کپی شد
گزارش خطا