کد خبر:۱۳۸۱۲۰
فروش «پايان نامه» به مرز 400 ميليون تومان رسيد
فروش فيلم سينمايي «پاياننامه» به كارگرداني حامد كلاهداري در تهران و شهرستانها به مرز 400 ميليون تومان رسيد.
به گزارش گروه فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، محسن صادقي، مديرعامل دفتر پخش «جبرئيل» درباره فروش فيلم سينمايي «پاياننامه» در شهرستانها و استقبال مخاطبان از اين اثر گفت: خوشبختانه در حالي كه براي تبليغات در شهرستانها با مشكلات فراواني مواجه شديم و زمانبنديها براي اكران مناسب نبود، اين فيلم تاكنون در شهرستانها با اقبال مواجه شده و سينماداران بسيار راضي هستند.
وي درباره مشكلات پخش و اكران آثار در شهرستانها افزود: از آنجا كه زمان اكران در شهرستانها دقيقا مشخص نيست، براي انجام تبليغات لازم با مشكل مواجه ميشويم همچنين عدم تسلط لازم به مناطق مسكوني از ديگر مشكلات ما در شهرستانها است كه مسلما در آينده با كسب تجربيات بيشتر شرايط بهتري فراهم ميشود.
صادقي در پايان درباره قرعهكشي خودروهاي استفاده شده در اين اثر و فروش فيلم گفت: تاخير در اهداي خودروها به دليل حمايت از حق مخاطبان شهرستاني بود و به طور قطع پس ار پايان اكران فيلم در شهرستانها قرعهكشي مخاطبان انجام خواهد شد. فروش فيلم نيز در تهران به 300 ميليون و در شهرستانها تاكنون به مزر 100 ميليون تومان رسيده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا