تشدید نظارت بر عملکرد بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه های علوم پزشکی
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۸۲۵۰
معاون وزير بهداشت:

تشدید نظارت بر عملکرد بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه های علوم پزشکی

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، نظارت دقیق بر عملکرد بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه های علوم پزشکی کشور با توجه به پذیرش نشدن مصدومان اورژانسی در برخی از بیمارستان ها، به صورت فعال تشدید می شود.
به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حسن امامی رضوی با اعلام این مطلب گفت: بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه های علوم پزشکی کشور باید تحت هر شرایطی مصدومان اورژانس را پذیرش و مداوا کنند در غیر این صورت با برخورد شدید روبرو خواهند شد.

وی اظهار داشت: این بیمارستان ها موظف به رعایت تعرفه های خدمات پزشکی سال جاری بوده و مردم در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سرعت به وزارت بهداشت گزارش دهند تا برخورد قانونی صورت گیرد.
 
امامی رضوی تصریح کرد، وزارت بهداشت متولی سلامت مردم است و از حقوق بیمارانی که با مراجعه به مراکز درمانی پایمال می شود، دفاع می کند.
پربازدیدترین آخرین اخبار