کد خبر:۱۳۹۲۲۵
مدير امور خوابگاههاي دانشگاه اميركبير:
40 درصد خوابگاههاي دانشگاه در فصل تابستان فعال است
مدير امور خوابگاههاي دانشگاه اميركبير با اشاره به اينكه حدود 40 درصد خوابگاههاي دانشگاه در فصل تابستان فعال است، گفت: اين خوابگاهها براي اسكان دانشجويان مقاطع مختلف كه واحدهاي عملي و پروژه اي دارند، اختصاص مييابد.
صانعي در گفتوگو با خبرنگار اجتماعي «خبرگزاري دانشجو»، با بيان اينكه در فصل تابستان حدود 40 درصد خوابگاههاي دانشگاه صنعتي اميركبير فعال است، گفت: در ترم تابستان به دانشجويان مقطع كارشناسي كه واحدهاي عملي و آزمايشگاهي برداشتهاند، خوابگاه تعلق ميگيرد.
وي افزود: همچنين دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و دكترا كه پروژه و پايان نامه دارند نيز در صورت تقاضا ميتوانند از خوابگاههاي دانشجويي استفاده كنند.
صانعي خاطرنشان كرد: در 60 درصد خوابگاههاي دانشگاه كه تعطيل هستد، تعميرات جزئي انجام ميشود و در خوابگاه كشاورز هم تعميرات كلي خواهيم داشت كه اين خوابگاه بعد از تعميرات كلي از مهرماه آينده، تنها خوابگاه خودگردان اين دانشگاه خواهد بود.
مدير امور خوابگاههاي دانشگاه اميركبير در پايان گفت: خوابگاههاي دانشگاه اميركبير براي ترم آينده از 13 شهريورماه دوباره راهاندازي ميشوند.
لینک کپی شد
گزارش خطا