کد خبر:۱۳۹۳۸۰
طرح تازه آمريكا براي ارتباط گيري با كاربران فارسي شبكههاي اجتماعي
وزارت خارجه آمريكا براي ارتباط گيري و كسب اطلاعات بيشتر از افكار عمومي كشورمان طرح جديدي را در دستور كار شبكه هاي اجتماعي قرار داده است.
گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»؛ شبكههاي اجتماعي در فضاي مجازي رشد روز افزوني داشتهاند تا جايي كه غول اينترنتي گوگل نيز براي جا نماندن از رقابت حساس به تازگي دست به راه اندازي شبكه اجتماعي گوگلپلاس كرده است.
اخبار و اطلاعات فراواني از پشت پرده شبكههاي اجتماعي نشان دهنده آن است كه از جمله اهداف گسترش شبكههاي اجتماعي به سبب بهرهبرداري اطلاعاتي نظام سلطه از اين شبكهها و همچنين طراحي اين شبكهها براي هدايت و جهت دهي افكار عمومي بر طبق اهداف ومنافع غرب بوده است.
در همين راستا شبكه ضد انقلاب بيبي سي فارسي گزارش داد كه به تازگي وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده که برای افزایش ارتباط با مردم ایران، از طریق سایت هایی نظیر فیس بوک، توییتر و یوتیوب، از این پس هر ماه به فارسی، به سوالات برگزیده آنان پاسخ می دهد.
اين اقدام وزارت خارجه آمريكا درحالي صورت ميپذيرد كه ارتباط گيري با افكار عموم كشورمان در راستاي ديپلماسي عمومي آمريكا مورد توجه شديد مقامات آمريكايي قرار گرفته است و براي اين موضوع مقامات اين كشور بر روي شبكههاي اجتماعي سرمايه گذاري فراواني نموده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا