با آمریکا یا بدون آمریکا؛ اسرائیل به تنهایی با ایران خواهد جنگید/ترامپ یا رژیم ایران را شکست می دهد یا ابهت ایالات متحده نابود خواهد شد+فیلم
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ملانی فیلیپس نویسنده و تحلیلگر صهیونیست بریتانیایی در نشستسیاستبینالمللی در اظهاراتی نژادپرستانه مدعی شده: رئیسجمهور ترامپ هنوز از تلهای که ایرانیها برای او پهن کردهاند رهایی نیافته است؛ محاسبات ساده است.
وی افزود: یا آمریکا به درستی میجنگند تا رژیم ایران را به طور کامل شکست دهد، یا اینکه به عنوان نیرویی برای دفاع از تمدن غرب، از بین خواهد رفت و ابهت خود را از دست خواهد داد.
فلیپس اضافه کرد: اسرائیل تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد ایران به بمب اتمی دست یابد؛ اگر لازم باشد، با آمریکا یا بدون آمریکا، تلآویو به تنهایی به این نبرد ادامه میدهد.
وی افزود: این مأموریت تاریخی ما یهودیان است که "نوری برای ملتها" باشیم و اکنون زمان آن است که اسرائیل به آمریکا، بریتانیا و اروپا نشان دهد چگونه باید جنگید، چه چیزی برای نبرد لازم است و چطور باید برای بقا تروریسم را نابود کرد! ملت اسرائیل زنده خواهد ماند، چون از تمام دنیای متمدن دفاع میکند؛ این یک لحظه تاریخی یهودی است.