هاآرتص: اسرائیل نمیتواند امنیت خود را با اشغال بنا کند
روزنامه «هاآرتص» به تلاشهای ناکام رژیم صهیونیستی برای فراهم کردن امنیت برای شهرک نشینان این رژیم اذعان کرد.
به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه «هاآرتص» با اذعان به اینکه «اشغال سرزمینی برای اسرائیل امنیت نمیآورد» در گزارشی نوشت نوشت: اسرائیل در محیطی متخاصم زندگی میکند، اما نمیتواند با کنترل و اشغال سرزمینی که متعلق به آن نیست، امنیت (خود) را تضمین کند.
هاآرتص همچنین نوشت: توهم «کمربندهای امنیتی» ثابت کرده است که هزینهاش بسیار بیشتر از فایده آن است.
لینک کپی شد
گزارش خطا