۲۲ خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا، تحویل سرکنسولگری ایران در کراچی شدند
۲۲ خدمه ایرانی یک نفتکش که توسط ایالات متحده در آبهای بینالمللی به طور غیرقانونی توقیف شده بود، امروز به نماینده سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بندر کراچی تحویل داده شدند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ۲۲ خدمه ایرانی یک نفتکش که توسط ایالات متحده در آبهای بینالمللی به طور غیرقانونی توقیف شده بود، با پیگیریهای سفارت جمهوری اسلامی ایران و اقدامات تسهیل گرانه دولت پاکستان، امروز به نماینده سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بندر کراچی تحویل شدند.
لینک کپی شد
گزارش خطا