سرپرست كميته امداد امام خميني (ره):
سرمايهگذاري براي ايجاد آرامش تنها هدف كميته امداد است
سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) با بيان اينكه فروشگاه نوروزي كميته امداد تنها فروشگاهي است كه به دنبال انتفاع نيست، گفت: سرمايهگذاري براي ايجاد آرامش و نشاط در مددجويان، تنها هدف اين كميته است.
به گزارش خبرنگار اجتماعي «خبرگزاري دانشجو»، انواري صبح امروز در مراسم افتتاح بيستمين فروشگاه نوروزي كميته امداد امام خميني (ره) در مجتمع فدك گفت: در شرايطي كه دشمنان به دنبال ايجاد تنش در كشور هستند و اين گونه القا ميكنند كه بزودي در كشور قطحي ايجاد ميشود، وظيفه ما براي ايجاد آرامش در مددجويان بسيار مهم است.
سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) افزود: اينكه چقدر بتوانيم در ايجاد آرامش براي مددجوياني كه خود زندگي ناآرامي دارند، موفق باشيم، يكي از نشانههاي موفقيت ما در كميته امداد است.
وي مددجويان كميته امداد را انسانهاي دردمندي خواند و گفت: ما به دنبال اين هستيم كه دردهاي اين عزيزان را به آرامش تبديل كنيم.
انواري بر رفتار مناسب فروشندگان و صاحبان كالا با مددجويان كميته تاكيد كرد و گفت: با توجه به حجم زياد مراجعه مددجويان به نمايشگاه، رفتار مناسب فروشندگان با اين قشر اهميت زيادي دارد.
سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) در پايان خاطرنشان كرد: فروشگاه كميته امداد اگر چه در ظاهر شبيه ساير فروشگاههاست، ولي در واقع تفاوتهاي اساسي با بقيه دارد؛ اين فروشگاه به دنبال سودآوري نيست، بنابراين رفتار غرفهداران نيز بايد در راستاي ايجاد آرامش و احترام به مددجويان باشد.
لینک کپی شد
گزارش خطا