تذكر برخي نمايندگان نسبت به بدحجابي مهمانان بعضي از نمايندهها
تعدادي از نمايندگان مجلس به حضور چند تن از خانمهاي بدحجاب در سالن غذاخوري مجلس شوراي اسلامي اعتراض كردند.
يكي از نمايندگان مجلس در گفتوگو با خبرنگار مجلس «خبرگزاري دانشجو»، با اشاره به حضور چند تن از خانمهاي بدحجاب در سالن غذاخوري مجلس گفت: اين بانوان، ظاهري بسيار نامناسب داشتند و به هيچ عنوان حضورشان در شأن مجلس شوراي اسلامي نبود؛ لذا تعدادي از نمايندگان مجلس به مسئولان حراست نسبت به حضور آنان اعتراض كردند.
وي با اشاره به اينكه شنيدهايم اين خانمهاي بدحجاب مهمان يكي از نمايندگان مجلس بودهاند، تصريح كرد: قرار بر آن شد حراست مجلس اين موضوع را پيگيري كرده و در آينده مانع از حضور چنين افرادي در فضاي مجلس شوند.
لینک کپی شد
گزارش خطا