کد خبر:۱۸۴۰۰۵
مدرس شیمی دانشگاه آزاد قشم:

میزان وقت‌گذاری استاد برای دانشجو ارتباط مستقیم بر اثرگذاری نوع تدریس دارد

مدرس شیمی دانشگاه آزاد قشم در خصوص وقت گذاری استاد برای تدریس، گفت: میزان وقت گذاری استاد برای دانشجو ارتباط مستقیم بر اثرگذاری نوع تدریس دارد.
علیرضا فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در بندرعباس، ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری با بیان اینکه یک مدرس چه به لحاظ نوع مسائل تدریس شده و چه نوع القا دانش به دانشجویان باید کاملا فعال باشد، بيان داشت: میزان وقت گذاری استاد برای دانشجو ارتباط مستقیم بر اثرگذاری نوع تدریس دارد.

وی در ادامه در خصوص روش تدریس استادان گفت: یک مدرس روش تدریس را باید با پویایی و کنکاشی که درکلاس درس ایجاد می کند از دانشجو  بخواهد.

مدرس شیمی دانشگاه آزاد قشم افزود: به این منظور که با بیان ساده و گیرا درس را به دانشجو منتقل كرده و دانشجو این قسمت از یادگیری را در لابه لای مستندات علمی دیگر بررسی كند و با استاد در میان بگذارد؛ لذا فکر می کنم این بهترین روش تدریس باشد.

فردانی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه میزان وقت گذاری ارتباط مستقیم بر اثرگذاری نوع تدریس دارد، تصریح کرد: معمولا این روش سئوالات به دلیل  عدم استحقاق دانشجو از زمان بودن با استاد مستعد می شود.

وی اضافه کرد: باید در این خصوص به اطلاع برسانم که هر زمان دانشجو تشخیص دهد که افکارش با نوع تدریس در کلاس درس عنوان شده یا طرح شده در یک راستا افق می گیرند،  بهترین اثرگذاری حاصل شده و دیگر بحث زمان نمی تواند مطرح باشد.

این مدرس شیمی دانشگاه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: میزان وقت گذاری اساتید برای دانشجویان بهتر است در بالاترین زمان ممکن به لحاظ صرف علمی باشد.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار