آخرین اخبار:
کد خبر:۲۲۲۰۷۰
با هدف تسریع در پاسخگویی به نیاز کاربران؛

خدمات مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی شد

خدمات مرجع مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی با هدف گسترش، بهبود و در دسترس قرار دادن خدمات مرجع کتابخانه راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، خدمات مرجع مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی با هدف تسریع در پاسخگویی به نیازهای کاربران و جلب رضایت آنها، برقراری امکان پرسش و پاسخ، بهره گیری از نظرات متخصصان کتابداری و اطلاع رسانی به صورت غیر حضوری،‌ امکان پاسخگویی به کاربران در ساعات غیر اداری،‌ امکان ذخیره سازی و آرشیو گفت‌وگوها و موضوعات مطرح شده میان کاربران و کارشناسان و تهیه آمار و گزارش‌های گوناگون در راستای برنامه‌ریزی در خصوص طرح‌های آتی و جاری کتابخانه راه‌اندازی شده است.

سامانه نرم افزاری مورد استفاده در این مرجع مجازی پس از بررسی سامانه‌های نرم افزاری مختلف برای بهره‌گیری از گفت‌وگوی آنلاین در خدمات مرجع مجازی و برگزاری جلسات با متخصصان،‌ با توجه به امکانات و تفکیک بخش‌های مختلف سرویس دهی کتابخانه انتخاب شده است.

دسترسی به بخش‌های مختلف کتابخانه، از جمله مرجع مجازی، واحدهای سرویس دهی به مراجعان برای انواع خدمات کتابخانه و دریافت پاسخ و گفتگو با کتابدار متخصص از طریق این مرجع مجازی امکانپذیر است.

گفتنی است خدمات گفتگوی آنلاین با کتابداران مرجع مجازی در روزهای اداری (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 10 تا 11:30 امکانپذیر است و امکان استفاده از سایر خدمات این مرکز محدودیت زمانی ندارد.

خدمات مرجع مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی از دی ماه 1391 از طریق سایت کتابخانه دانشگاه شهید بهشتی به نشانی http://lib.sbu.ac.ir و از طریق بخش گفتگوی آنلاین راه اندازی شده است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار