به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، طی بخشنامه ای با امضای محمد خجسته معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به شرح وظایف و امور مربوط به کارگزینی هیئت علمی دانشگاه آزاد که قابلیت واگذاری برخی از امور جاری به حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه را دارد، مقرر شد برخی وظایف از حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد منفک و به حوزه معاونت اداری و مالی این دانشگاه واگذار شود.
همچنین واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه از تاریخ صدور این بخشنامه یعنی روز گذشته 10 دی ماه، لازم است تمام امور مربوط به این صورت جلسه را به حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه واگذار کنند.
بر اساس بخشنامه مذکور، صدور احکام کارگزینی، ثبت ساعات ورود و خروج، کارکرد، ماموریت روزانه و مرخصی، صدور کارت شناسایی، صدور حکم ماموریت روزانه - مربوط به اعضای هیئت علمی شاغل در سازمان مرکزی و روسای مناطق و واحدها و مراکز آموزشی و دبیران مناطق، بررسی احکام کارگزینی اعضای هیئت علمی صادره از سوی واحدهای دانشگاهی، بررسی و تایید احکام کارگزینی صادره از سوی واحدهای دانشگاهی جهت ارائه به وزارت امور خارجه و یا به سفارتخانه ها، وزارت علوم و برخی موسسات داخلی دیگر، بررسی مسائل اعضای هیئت علمی با واحدها به خصوص در حوزه احکام کارگزینی و حقوق دستمزد همچنین بررسی و تایید گواهی وام مسکن اعضای هیئت علمی به معاونت اداری مالی این دانشگاه واگذار شد.