فرق است میان خاطره‌سازی و کلاهبرداری!
نگاهی مقایسه‌ای به سریال «خاطرات مرد ناتمام» و «کلاه پهلوی»
با توجه به لحن و روایت خوب و دوری از شعارزدگی که به میزان قابل توجهی در اجزای سریال «خاطرات مرد ناتمام» وجود داشت، می توان گفت اینها در یک سریال دیگر که اتفاقاً آن هم تاریخی است یعنی «کلاه پهلوی» اتفاق نیفتاده است.
تعداد نظرات: ۷
سعيد
-
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
ظاهرا نويسنده شما بدجوري وامدار ميرفتاح و زرويي نصرآباده!
علي عاطفي
-
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
متن منصفانه و دقيقي بود. ممنون.
شاهين
-
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
متأسفم بابت اين همه غرض ورزي و عناد!
بدون نام
-
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
«کلاه پهلوي» آن قدر زننده و با زنان آرايش کرده و مد لباس هاي چسبان و چندش آور بانوان متجدد جوانش آغاز کرد و آن قدر در ادامه، نااميدکننده پيش رفت که به کلي همه روياهايي را که در طي اين هشت سالي که داشت ساخته مي شد براي خودمان ساخته و پرداخته و منتظر به وقوع پيوستن آن بوديم، نقش بر آب کرد.
بدون نام
-
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
با عقبه اي که سريال «کيف انگليسي» براي کارگردانش فراهم آورده بود، همه توقع داشتيم که «کلاه پهلوي»، سريال جديد او هم از همان ويژگي هاي خوب و جذاب و دوست داشتني و ارزش هاي بصري ارزنده آن مجموعه برخوردار باشد و يا حداقل شمه اي از آن خصوصيات و شباهتي به آن به ارمغان آورد، اما آنچه تا کنون از سريال به روي آنتن رفته است همه اين اميدها را نقش بر آب کرده و پندارهاي اين چنين را نابود نموده؛ به تلخي و درد.
آرزو
-
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اين جمله تون جالب بود:دوم اينکه روايتي منصفانه و به دور از ارزش زدگي و سياه نمايي و سفيدنمايي مطلق و ساده لوحانه و فريبکارانه يک دوره يا يک گروه آدم يا يکسري مناسبات را پي گرفت
shokoofeh
-
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
سلام

منم تا حدودي با عقيده نگارنده موافقم

بالاخره ظاهر بازيگران بايد جذابيت هاي خاص خودشو داشته باشه كه متاسفانه در كلاه پهلوي به طور افراطي جلوه گري مي كنه


و البته زيبايي خاطرات مرد ناتمام ستودني است
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار