وقتی صداوسیما اعتراف می‌کند جلوی برنامه‌های ماهواره کم آورده است! / خنده‌ بازار؛ از نقد تا لودگی
نگاهی به عملکرد دو ساله «خنده بازار»؛
صداوسیما با پخش آیتم‌های شوخی با برنامه‌های ماهواره‌ای در خنده بازار پذیرفته که در رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای بسیار عقب است و حرف چندانی ندارد.
تعداد نظرات: ۹
taher
-
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲
اين مورد به رسميت نشناختن کساني که ماهواره نمي‌بينند را خيلي خوب گفتيد. که فقط هم مربوط به خنده بازار نيست. چندبار که نشستم پاي اين برنامه از بي معني بودن بيش از حد برخي آيتم هاش متعجب شدم و بعد فهميدم که مثلا يک برنامه ماهواره را مسخره کرده. براي همين ديگه تماشا نکردم اين برنامه را.
ندوشن
-
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲
سلام. آره واقعا. منم هيچي نميفهمم از برنامه اش. به نظر ميرسه بيشتر تبليغ ماهواره ميکنن تا نقد و تمسخر.
علي
-
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲
ولي خدايي راست ميگيد ديگه خودشون ميشينن کانالاي ماهواره رو نگاه ميکنن بعدن پول ميگيرن که مماهواره رو مسخره کنن
zeytun
-
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
کاملا موافقم
parsa
-
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲
سلام مطلب خوبي بود و نقد جامع و کاملي بود_خنده بازارم ديگه نميتونه مخاطب و جذب کنه چون تکراري شده و ديگه چيزه نويي نيست
ميترا
-
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲
خنده بازار نسبت به قبل خيلي يخ شده اما هنوزم بعضي آيتماش با مزه س. ولي کلا با اين متن موافقم
khorram
-
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲
ازپولهاي تبليغاتي مئل کرم حلزون و کفش تن تاک بايستي چنين برنامه هايي ساخته شود. راست گفته اند باد آورده را باد ميبرد. پيشنهاد ميکنم برنامه صبح جمعه راديو را ضبط کرده ودر سيما نشان دهند.
masoomeh
-
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
دلم هواي طنز هاي مديري وعطاران رو توي تلوزيون کرده...........خيلي جاش خاليه
salami 1 star*
-
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
واقعا موافقم که افراد چه سينمايي چه فوتبالي چه دولتي و.... رو دارن مسخره ميکنن جاي نقد....ديگه هر چيزي يه حدي داره....
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار