استقرار 1000 دوربین نظارت تصویری در سطح شهر/ سرویس های ویژه مدارس راه اندازی می شود
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری از اختصاص سرویس های ویژه به مدارس در آینده ای نزدیک خبر داد.
تعداد نظرات: ۱
اولياي دانش آموزان دبستان در حال ريزش
-
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
بسمه تعالي 30/6/92
حضور مسئولين محترم استان آذربايجان شرقي و آموزش و پرورش کل کشور و فرماندار محترم ميانه
با سلام،
با احترام ما اولياي دانش آموزان دبستان دخترانه فاطمه زهرا (س) ميانه از مقام اول محترم اجرايي مثلا فرمانداري ويژه شهرستتان ميانه ! آقاي خلفاپور و ساير مسئولين که فقط شعار بازسازي دبستان فاطمه زهرا ميانه را دو سال است داده و رفته ايد!؟ شديدا گلايه منديم ، آيا وجدانتان خواب است يا بيدار؟! آقاي رييس شوراي آموزش و پرورش ميانه ، آقاي خلفاپور آِيا مي دانيد چند مدرسه در شهر ميانه در حال ريزش است ، مثل دبستان دخترانه فاطمه زهرا (س) -واقع در ضلع شمالي ميدان معلم- که يک طبقه اضافي غيراصولي بر روي بناي اصلي اين مدرسه ساخته شده و دو سه سال است فقط شما مسئولين اجرايي شهر و نمايندگان ، سازمان نوسازي و آموزش و پرورش فقط قول و وعده سرخرمن! داده ايد و ديگر هيچ! با يک رنگ آميزي ظاهري که مشکلات مدارس اين چنيني در حال ريزش حل و برطرف نمي شود!
نزديک دو سال هم از وعده هاي رسمي شما و آقاي بايگان و...در خصوص تخريب و بازسازي دبستان دخترانه فاطمه زهرا (س) ميانه گذشت ، مديران ميانه اي و شما و صاحب نفوذاني مثل مهندس هاشمي و ساير مسئولين به افکار عمومي ميانه چه جوابي داريد ؟ آِيا يک مدير ديگر غير بومي جايگزين آقاي بايگان را نمايندگان مي آورند و باز هم اين خطر قريب الوقوع ريزش ساختمان فرسوده آن دبستان بر سر دختر بچه هاي بي گناه آن مدرسه از ياد خواهد رفت؟؟؟ مدير اين دبستان نيز از ترسش ديگر يکسال است جلسه انجمن اوليا و هيات امناي دبستان را برگزار نمي کند ؟چون مي ترسد اوليا و اعضاي هيات امناي اين دبستان که اکثرا از والدين دانش آموزان آن دبستان هستند پيگير علت عدم نوسازي اين دبستان شده و گلايه اي از مسئولين آموزش و پرورش ، فرماندار و نمايندگان داشته باشند. اين خانم مدير هم بعوض چرب زباني و تعريف و تمجيد در مقابل آقاي مددي نماينده که براي افطار به آن دبستان دعوتش کرده بودند بهتر بود تقاضاي انجمن اوليا و هيات امناي اين دبستان مبني بر لزوم پيگيري و کمک نمايندگان شهر براي بازسازي اين دبستان را پيگير مي شد! اين خانم چرا حداقل بعد از افطار دبستان به انجمن اوليا هيات امناي دبستان نگفته بودند که همراه آقاي بايگان و آقاي مددي فرصت داشته باشند تا از نزديک مشکلات اين مدرسه را بررسي کنند؟ يادتان رفته که پارسال همين هيات امنا بودکه با خواهش و تقاضاي کتبي ! از منطقه ميانه ، توانستند جلوي برکناريش را بگيرند؟!
از عموم مسئولين محترم استاني و کشوري تقاضاي رسيدگي عاجل در اين زمينه را داريم .
با تشکر -
اولياي دانش آموزان دبستان در حال ريزش دخترانه فاطمه زهرا (س) ميانه (از استان آذربايجان شرقي)
رونوشت:
حضور مسئولين خبرگزاريها، مطبوعات و رسانه هاي فضاي مجاي جهت رساندن درخواستمان به گوش مسئولين کشور و اقدام عاجل در زمينه بازسازي دبستان فرسوده و در حال ريزش دخترانه فاطمه زهرا (س) ميانه
ارسال نظرات
آخرین اخبار