انفجار عمدی مزار شهدای گمنام
آخرین اخبار:
کد خبر:۲۷۲۰۵۱
یک فعال دانشجویی در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو»:

انفجار عمدی مزار شهدای گمنام

یک فعال دانشجویی گفت: طبق مدارک به دست آمده آتش سوزی مزار شهید دانشگاه جامع گلستان عمدی بوده است.

یک فعال دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، درباره آتش سوزی در حرم شهید گمنام دانشگاه جامع گلستان گفت: این اتفاق ساعت 3 صبح سه شنبه رخ داد و آتش سوزی توسط سازمان آتش نشانی خاموش شد.


وی با بیان اینکه طبق گزارش سازمان آتش نشانی، این حریق بر اساس جرقه های سیم برق اطراف حرم به وقوع پیوست، اظهار داشت: خادمین حرم شهید گمنام دانشگاه جامع گلستان ساعت 5 از این آتش سوری مطلع شدند و بعد از آن من و تعدادی از دانشجویان حرم را پاکسازی کردیم.

 

 

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 3 صبح به وقوع پیوست، ادامه داد: به همین دلیل آتش نشانان و مسئولان نتوانستند مدرکی را بدست آورند؛ زمانی که ما مشغول پاکسازی حرم بودیم مدارکی را مبنی بر عمدی بودن آتش سوزی بدست آوردیم؛ در واقع طبق مدارک، تمام سیم های برق و پروژکتورهای اطراف حرم سالم بود.


وی در همین زمینه افزود: شدت این آتش سوزی به حدی بود که سنگ مزار شهید خرد شد؛ در حالی که معمولاً سنگ قبرها جزو سنگ های مستحکم هستند؛ همچنین یک کپسول و  سه سر فندک نیز در اطراف حرم پیدا شد که این نشان دهنده این است که افراد ناشناس با استفاده از کپسول گاز اقدام به آتش سوزی حرم کرده اند.

 

 

این فعال دانشجویی اضافه کرد: ما گزارش خود را به سازمان آتش نشانی ارسال کرده ایم و مسئولان دانشگاه نیز پیگیر این گزارش هستند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که این حرکت توسط یک گروهک انجام شده باشد؛ البته این گروهک، گروهک دانشجویی به شمار نمی رود.

 

 

نظرات شما
م
-
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
از کي تا حالا آتيش سنگ رو خرد مي کنه؟
اين يک انفجار بود. سيم ميم هم الکيه
34
5
سينا
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
آره بابا شواهد که محکم و مستنده
ولي تو کف اين مسئولينم يعني اينقدر ...؟
بي نشان
-
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
يعني هنوز هم کساني پيدا ميشوند که نفهمند اين عزيزان حتي از نامشان براي ما گذشتند.
خدا لعنتشان کند.
45
2
شهيد
-
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
خدا رسواشون کنه صلوات...
43
2
_
-
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
به فداي مظلوميتتان اي شهداي گمنام.
44
2
سيد
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
مانند مادرش حضرت زهرا (س)
رضا
-
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
خدا لعنتشان کند
49
2
سيد
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
خود شهيد جوابشون و ميده
سيد
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
فقط اين و ميتونم بگم " شهدا شرمند ايم "
52
2
کرمي
-
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
خدا لعنتشان کند راه شهيد ادامه دارد
61
2
بدون نام
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
يا زهرا به نظرم همش از بي عرضگي حراست دانشگاه منابع طبيعيه، اگه دانشگاه رو طبق تعهدات قبلي به دانشگاه گلستان واگذار مي کردند اين اتفاق نمي افتاد، خداوند شاهد و ناظر اعمال ماست
0
1
فاطمه
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
من يکي از دانشجويان اين دانشگام رئيس دانشگاه محض رضاي خدا دوربين مداربسته هاي اطراف حرم رو نگاه نميکنه که ببينه کار کي بوده چون اسم خودش بد در ميره واقعا............
1
0
محمد
-
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
با اه مادرش ميخوايد چي کار کنيد بي غيرتا؟
2
0
مينو....
-
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اللهم العنهم جميعا
2
0
رها
-
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بي شرمي تا اين حد!!!...
ازخدا بي خبرا...
2
0
دکترترين دکترهفته
-
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
متاسفم!
2
0
بدون نام
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اين کارها بيشتر نور وعظمت شهدا را بيشتر ميکند.
2
0
بدون نام
-
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
oخدا لعنت کند اين ظالمين به حق شهدا را ...
شهيدان زنده اند با اين کارها نميميرند ...
4
0
عبد الله
-
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
احق که شهدا زنده اند و همواره در حال مبارزه با نا حق و افشاي چهره منحوس دشمنان اسلام وانقلاب
2
0
سرجواني
-
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اينقدر بدبختند كه از شهدا هم مي ترسند
3
0
سادات
-
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
خدايا ما داريم ب کجا ميرسيم
3
0
عليرضا
-
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
شادي روح بلندشان صلوات
3
0
rahil
-
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
آخر نانجيب ها اون که جز تکه سنگي از اين دنيا براي خود ندارد از سر آن هم نگذشتيد؟يادمان باشد شهدا هم بايد مثل مادرشان خاک کرد.خدا جانم پيغامي دارم براي شهدا.خودم روي گفتنش راندارم.ميشود پيغام مرا به آنها برساني؟بگو خاکي ها گفتند شهدا شرمنه ايم............
2
0
سيدرضا
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
شهدا مانند آيات قرآن مقدسند.اهانت به شهدا اهانت به قرآن است.
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار