مد تابستان 93؛ خداحافظ مانتو!
یادداشت/
با توجه به سابقه مدل‌ها و روند تغییر سبک پوشش مردم، برای تابستان 93 باید منتظر چه چیز بود؟ و چه مدل و طرحی برای زنان و دختران در آن فصل در نظر گرفته شده است؟
تعداد نظرات: ۱۲۱
بدون نام
-
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
دشمن داره تو زمينه فرهنگي کار ميکنه،پس بايد نتيجه بگيره.مسئولين ما براي فرهنگ اين جوانان چکار کرده اند.اين همه جوان عاشق ولايت و شهدا داريم که حسرت ديدن رهبرشان از نزديک به دلشان مانده،طوري باهاشون برخورد ميکنند که انگار يک در خواست نامعقول دارند.فقط کافيه بروي پيش مسئولين و بگي که من هم امسال مي خواهم تو ديدار رهبري باشم چنان جوابت را مي دهند که از خواسته ات پشيمان ميشوي.يا همين راهيان نور.خيلي از جوانان دوست دارن بروند هم به عنوان زائر و هم به عنوان خادم.اما وقتي برخورد زشت دست اندر کاران اين نهادها را مي بينند،پشيمان ميشوند.بعدش هم خيلي با افتخار اعلام ميکنند که ما امسال بيست هزار متقاضي خادم در مناطق جنگي را داشتيم.با اين سياستي که در پيش گرفته ايد سال آينده همين بيست هزارتا هم نيست.
اسماعيل
-
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
سلام
اشتباه ما اين است که فکر ميکنيم فقط آن عده اي که اسم مسئواين فرهنگي رويشان است، مسئولند.
همه ما مسئوليم و اگر فکر کنيم که مسئولين بايد کار کنند و ما مسئوليتي نداريم، سخت در اشتباهيم و بايد انتظار بکشيم که در قيامت مورد سوال قرار بگيريم.
ما همه بايد تلاشمان را بکنيم و طبق فرموده ي حضرت آقا کار فرهنگي انجام دهيم و در هر نقطه اي که هستيم خود را مسئول و آن نقطه را مرکز دنيا قرار دهيم.
علي قلي
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
بابا کم بگيد مسئولين ، فکر کنيد مسئولين خوابن،مردن،... ما چکار کرديم برا فرهنگ چرا همش منتظريم کسي ديگه کاري بکنه ؟ما بايد يه تکاني به خودمان بديم تا ...
حميد م.
-
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اين پست خيلي توپ بود. ممنون از شما.
همه ما مسئوليم.
جوان انقلابي
-
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
اصلا فکر کنيم زلزله اومده و کسي نيست، يا علي ميگيم و پا ميشيم تا خانواده و همسايه هامونو نجات مي ديم.
الانم همونه بچه هاي يا علي.
صحنه فرهنگي و خالي نکنيم
هر فرد انقلابي به تنهايي خودش يک گردان آدمه. چرا که همه بهش نگاه مي کنن.
amir342 بي سواد
-
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
واقعا نميدونم چرا بعضي ها هرچيزي که بياد و عنوان مد روش باشه (چه خوب و چه بد) چشم بسته ميپذيرن
واقعا من نميدونم چي بگم
خانوم کوپولو
-
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چون هرچيزي که مي خواد مد بشه به طور نامحسوس و غير مستقيم تبليغ مي شه و باعث مي شه مردم خيلي راحت اونو بپزيرند.
محمد
-
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
|:
فاطمه غلامپور نقارچي
-
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
اين علامت دقيقا يعني چي؟ميشه بيشتر توضيح بدين
علش کاظمي
-
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
حالا اين مد ها که تغيير ميکنه چه شما بخواين چه نخواين-
چرا انقد بسيجي وار به ماجرا نگاه ميکنيد
اين اتفاقا بايد بيافته تا امام زمان ظهور کنه
يکم از فکرتون استفاده کنيد لطفا
من
-
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
طبق کدوم نظريه ديني بايد در مقابل فساد ساکت بود؟
امام زمان وقتي مياد که شيعيانش ياد گرفته باشند بايد حسين وار در مقابل فساد بايستن!نه اينکه مثل ترسو ها و بزدل ها ....
متاسفم
-
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
نظر شما عين نظر فرقه حجتيه است
ز
-
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اشتباه نکن
امين
-
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خدا عقلت بده
حميد م.
-
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
يعني آکبند کامل!
فکر نمي کردم اين طرز تفکر باز هم نفس بکشه!
برو بخواب عزيز.
ولي اين رو بدون که کسي که از گناهي که انجام داده مي شه راضي باشه و يا حتي سکوت کنه در آن گناه شريکه.
حالا برو بخواب
خانوم کوچولو
-
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
دوست عزيز
به نظرم منظورتو بد بيان کردي،
ميشه اين طوري گفت که اگر تو جامعه اي فساد زياذ بشه در مقابل بدبختي و مصيبت هم بيشتر مي شه و در نهايت مردم تو اين شرايط مضطر مي شن و با تمام وجود از خدا مي خوان که امام زمان(عج) رو بهشون برسونه. البته اين مسئله براي عوام صدق مي کنه.
من و شما نوعي که از عوام بيشتر مي دونيم و ادعاي اينو داريم که منتظر واقعي امام زمان (ع) هستيم به هيچ وجه نبايد در مورد اين اتفاقات سکوت کنيم و بايد با تمام قوا در مقابل اين کج روي ها بايستيم و وظيفمون رو انجام بديم .
يک بي سواد دلسوز
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
چرا جرياني درمقابل،براي ارائه مدهاي اسلامي وجود نداره؟
به نظر شمابا اين روند،امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف)تاچند سال ديگه ظهور ميکنند؟
چرامابچه هاي (به اصطلاح)مذهبي فکرميکنيم همه ي ايناعاديه ونميشه کاري(علي الخصوص امربه معروف ونهي ازمنکر) درمقابل انجام داد؟
به نظرشمابااين وضع به وجوداومده،رسيدگي به اموراقتصادي دردولت اولويت داره ياامورفرهنگي؟
فاطمه غلامپور نقارچي
-
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
چون اقاي بيسواد دلسوز ما دختر ها نميدونم چقدر ... ميدونين چرا چون مادخترها البته من نه بعضي از دختر ها رو ميگم به اميد شما ميرن بي حجاب ميشن و به اميد اينکه شما الدنگ ها بهشون گير بدين وبايک دونه عاشقتم گول مييخورن و ميرن تو فاز
ببين پسر ژيگول از نظر من ريشه ريشه جامعه رو شما پسرا دارين از بين ميبرين
البته شما هم اسکولين مي دونين چرا؟چون الکي به دخترا پيله ميکنيد حتي کسايي که نقاب زدن براي شما هيچ فرقي نميکنه چه جوري باشه فقط دختر باشه...
همان بي سواد دلسوز
-
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
سلام خانم محترم
اولا بنده اصلا نمي خواستم بگم که همه ي فساد هاي ايجاد شده در جامعه تقصير خانم هاست،بلکه بحث مادراينجا درمورد پوشش خانم ها بود.
ثانيا شمايي که با بي حجابي ميخواي توجه آقايون رو به خودت جلب کني مطمئن باش فقط آقايون بدحجاب! به شما توجه ميکنن و...(البته انتخاب با خودتونه)
ثالثا بنده شخصا هيچ وقت دنبال اين نبودم که به خانم ها گير بدم
پيشنهاد ميشه به جاي جبهه گرفتن يه خورده فکر کنيد وراه درست رو انتخاب کنيد وبه عاقبت کارهاتون فکر کنيد.
اميدوارم موفق باشيد.
م.سرف
-
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
بايد قبول کنيم که در حرف زدن بسيار توانا هستيم اما در عمل نه.... از زمان انقلاب تا به امروز در بخش فرهنگ براي مردم چه کرديم؟
حميد م.
-
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چي ميگي بابا؟ چيکار کرديم؟
اين همه سمينا (ها)ر رو نميبيني؟!
استادباشي
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
همشم بحث مد نيست. نيروي جوان پسر ما انرژي سرشار و آتشفشاني خودش رو به جاي اينکه صرف کار و سازندگي کنه داره صرف موهومات و هرزگي مي کنه، خب دخترا مي مونن بي شوهر و بي سر و سامان. اينا هم خودشونو اونجوري تخليه مي کنن ديگه، يعني اونطوري سرگرم ميشن...
خانوم کوچولو
-
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
زنان به لحاظ آماري نيمي از جامعه اند و
به لحاظ آثاري تمام آن.
مهدي
-
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
من که نظرات را خوندم به اين جمله رسيدم
بد بخته جهان سوم
عباس
-
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
ماخودمون خودمونوجهان سومي ميدونيم ولي ازخيلي ازکشوراي جهان اوليها جلوترهستيم نبايدبه خودمون جهان سومي بگيم
بهنام
-
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
هه
ما جهان سومي هستيم؟
عزيزم تو فکر مي کني اگه دختران کشور ما به هرزگي و پسران به چشم چراني مشغول بشن ميشيم پيشرفته؟
ميشيم جهان متمدن؟
نه جانم!
خدمتت بايد عرض کنم که اگه تو هم ازون دسته از افرادي هستي که مد رو هرجور باشه قبول مي کنن،پس بايد حجاب رو بهتر قبول داشته باشي چون قبل از ظهور پيامبر اسلام(ص) اعراب جاهلي هم به بي حجابي و هرزگي مي پرداختن ولي اسلام مد جديد(يعني حجاب) رو معرفي کرد...
راستي ببينم تو خداي نکرده حاضر نيستي که مادر و خواهرت بشن وسيله عيش و نوش و... مردان غريبه؟
مي دونم که حاضر نيستي
ناصر
-
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
با سلام
اين که توجه مردم ما در بازه اي رفت به سوي مسايل اقتصادي ، در واقع نتيجه ي يک شکست بزرگ فرهنگي بود . اين گرايش به سوي رفاه تا حدي بود که حتي در انتخابات رياست جمهوري نيز خودش را نشان داد و موجب انتخاب رييس جمهور فعلي شد . اين که مردم به خاطر رفاه حاضر شوند به يک کانديدا راي بدهند نشان دهنده ي اين است که فرهنگ اين مردم از زمان دفاع مقدس تا به امروز تغيير نکرده بلکه دگرگون شده است . مگر در دوران دفاع مقدس اوضاع مردم روبه راه تر از امروز بود ؟ چه چيزي باعث مي شد افرادي پشت به دنيا کنند و روي مين شيرجه يزنند ؟ آيا رفاه اقتصادي بود ؟ مسلما اولويت امروز ما پرداختن به فرهنگ است . باور کنيد اگر اين گونه پيش برود طولي نخواهد کشيد که از ايمان و اعتقادات ملت چيزي باقي نخواهد ماند .
بدون نام
-
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
سرور سايتتون به درد خودتون ميخوره خب کمک مردمي جمع کنيد از يه دونه خوبش استفاده کنيد. والا...
محسن
-
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
و کجايند گوش هاي شنوا !؟
بنده خدا
-
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
بياييدبه نام خدا
وبه خون شهداء
قسم بخوريم که اول خودمان را ،بعد نزديکانمان را وبعد نزديکان آنهارا اصلاح کنيم.
زماني که شخص من کج راهه ميروم چطور مي توانم ديگري را دعوت به صلاح کنم ؟
زماني که خانواده ي من ابزار تهاجم فرهنگي شده اند،چگونه ميتوانم ديگري را از منکرات نهي کنم؟
وزماني که جامعه ي من مملوء از مفاسد ورزاعل است باچه رويي امام زمانم را به اقامه ي حکومت علوي مي توانم دعوت کنم؟
:D
-
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
رذائل درسته ، نه رزاعل
اول املاتو درست کن
جواد563
-
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
حرفت درسته ولي:
مابايد آقامونو هميشه دعوت کنيم که بيان
مگه نه اين که آقا ميان که اينا رو جمع کنن نه اينکه آقا ماخجالت ميکشيم نياين شما
بدون نام
-
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
من نميدونم شما اينهمه تريبون داريدچرااستفاده نميكنيد بدبختي اينجاست كه خانواده هاي مذهبي هم بچه هاشون رو ول كردند از منبر مسجد تا ديوار و كف خيابون در خدمت شماست استفاده كنيد
فرهنگي
-
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
پوشش بايد درجامعه خط قرمز داشته باشد تا هرکس شلوار خود را پايين نکشد
دانشجويي
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
من يکي که ديگه دارم جوش ميارم، اگر نبود سنت امام کاظم(ع)...
بهنام
-
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
چي کار مي کردي واقعا؟
علي
-
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
روحاني مچکريم!!!
ارغوان
-
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
تو ي بخش ديگه ام نوشتم....امروز ي دخترخانومي رو ديدم که هيچي سرش نکرده بود داشتم شاخ در مياوردم!!!!سالي که نکوست از بهارش پيداست....خدا عاقبتمون رو بخير کنه...
حميد م.
-
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تو هم هيچ نگفتي؟!!!!
خانوم کوچولو
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
روحاني :
مثل اين که هنوز عده اي پيام انتخابات را درک نکرده اند... من آمده ام که افراطي گري را به انزوا بکشانم...
دانشجو
-
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
تا امربه معروف و نهي از منکر نکنيم وضع همينه.
دشمن جري تر شده و ميشه...
سعيد
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
من نميدونم چرا هروقت صحبت از امر به معروف ميشه خيالمون ميره پيش دوست و فاميل و اطرافيان اما از خودمون غافل ميشيم که اول بايد خودمونو امربمعروف کنيم بعد بقيه رو
ابوالفضل
-
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هم خودمون و هم بقيه رو به طور همزمان
من انقلابيم
-
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
ما مردم ارزشي و غير ارزشي نداريم
روحاني مچکريم
کنايه ميزنم جدي نگيريد
من انقلابيم
-
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
ما به تمام مراکز فرهنگي و روزنامه ها وغيره مکرر گفتيم که به جاي اين همه از اينجا گفتن کمي هم از کشورهاي غربي بگيد که تو اين يکي دو دهه آخر،آنها بسوي اسلام وحجاب شتافتند
چون يکبار اين مسير لجن مال را تا آخر پيمودند و به پوچي رسيدند
اگر مردم کمي با فرهنگ غربي آشنا ميشدند ميفهميدند آنها هم اين طوري نبوده ونيستند
يک مثالش مصرف وسايل آرايشي که ما تو دنيا اوليم
بهنام
-
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
تازه بعد از توافق نامه ژنو واردات لوازم آرايشي خيلي بيشتر شده
اين است نتيجه مذاکره با گرگ
بدون نام
-
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
از اينکه پيشاپيش مد سال رو معرفي کرديد و آب به آسياب دشمن ريختين ممنون!
dorsaa
-
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
دقيقا...
اينا رو نوشتن که اگه يکي هم خبر نداره حتما خودشو تطبيق بده عقب نمونه
علي
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
اصلا هم اينطور نيس,هميشه که ما نبايد بعد از اتفاق عمل بکنيم.ايندفعه پيشگيري بکنيم.معرفي بشه تا بفهميم تهاجمه
من
-
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
داريم بررسي مي کنيم پيشاپيش
بيسوادم
-
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
آقايان مسئولين اون دنيا جواب شهذا رو چي ميديد؟
ريحانه
-
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
متاسفانه براتي مسائل فرهنگي کمبود بودجه هست ، پول خرج نمي کنيم ، اما آقايون ده نفري ميخوان قيچي دست بگيرن و طرح عمراني افتتاح کنند . يک موقعي اينقدر سخت گرفتن که مردم خسته شدند و به برهنگي زدند .
سعيد
-
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
من نميدونم چرا دانشمنداي غربي هرچي تو علم پيشرفت ميکنن بيشتر به وجود خدا پي مي برن اما بعضي دانشمنداي ايراني هرچي تو علم پيشرفت ميکنن بيشتر به وجود خدا شک ميکنن.حالا که غرب داره به سمت حجاب و عفاف پيش ميره ما داريم به سکت بي حجابي ميريم! مگه بدحجابي جز پوچي چيز ديگه اي هم هست؟
حميد م.
-
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
البته اسم دانشمند گذاشتن روي کسايي که چيزي از علم نمي دونن و فقط پزش رو مي دن هم اشتباهه.
dorsaa
-
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
ارائه دهنده ي اصليه مُدهاي هر کشوري اول از همه خوده مسئولانش هستن.اثبات ادعاي من کاره سختي نيس.
يه سري به مغازه ها و بوتيک ها و ... بزنيد.ببينيد اون پوشش اسلامي که از زنا و دختراي خودنماي خيابون انتظار داريد تو اين فروشگاهها يافت ميشه اصن؟
مسلما جمع کردنو سرو سامان دادنه بازار خيلي راحت تر از جمع کردنه مشتريانه بازاره.
مگه اينکه کسي نخواد!!که نميخواد!
سينا
-
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
آخه مسئولين چه گناهي دارن؟
کرم از خود درخته
مرم ما خودشون بايد سمت اين چيزا نرن
مگه قبل از انقلاب دينداران چطور زندگي ميکردن؟
خب سمت گناه به انواع شکلها که آزاد بوده حتي ترويج و يا اجبار ميشده نميرفتن(مثل دوران کشف حجاب)
خانوم کوچولو
-
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
دقيقا همون آدمايي که شرايط گناه براشون فراهم بود . گناه نکردند تونستن انقلاب کنن ، انقلابي که هنوزه که هنوزه کل دنيا در حيرتند که چجوري پيروز شد ؟؟
بهنام
-
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
سينا جان!
هم مسئولين موظفند،هم مردم
اسلامي که در اون مسئولينش نگران دين مردم نباشن به چه دردي مي خوره؟
سينا
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
بله درسته شما درست ميفرماييد
ولي حرف من اينه بجز مسئولين که از زاويه ي ديگه بايد اين مشکل رو برطرف کنن اين ما هستيم که بايد خودمون رو کنترل کنيم اساس دين اسلام بر خود سازيه نه اينکه پيامبر بياد از همون اول گناه کار رو جلوشو بگيره
يه جورايي کار سخت ميشه که البته براي مسئولين هست
خلاصه اول خود مردم بعد مسئولين
نرگس آقايي
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
شرايط براي امر به معروف خيلي سخت شده وقتي اين کارو ميکني حتي با زبان خوش حتي به نزديکان بافحاشي بي ادبي دعوا .....روبه رو ميشيم ولي بايد اين کارو انجام داد وانجام ميديم .ماهواره جوانهاي زيادي را به فساد کشانده حتي از خانواده هاي مذهبي .خدا به خير کنه .
خانوم کوچولو
-
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
کاملا باهات موافقم!
ولي بعضي اوقات اين اتفاق بد نتيجه ي خوبي داره.
تا کي بهشون بگيم حجابت رو رعايت کن واست لازمه، بزار يه بار امتحان کنن بي حجابي چطوريه و تهش چيه ( فقط بدبختي) اونوقت کافيه يه اشاره به حجاب کني !.
خوشگل خانوم
-
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نه موافق نيستم اگه کسي بي حجابي رو بچشه مطمئن باش دوباره به حجاب رو نمياره چون هميشه راه کج هموارتره ما باهمين شرايط سخت امربه معروف هم نبايد ساکت باشيم.
خانوم کوچولو
-
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
عزيزم ، پس اون خانمايي که خارج از ايران تو کشوراي اروپايي و آمريکايي هستن و تو اون شرايط محجبه شدن و قبلا هم بي حجاب بودن خارج از آدميزادن يا بهشون وحي مي شه که محجبه مي شن؟؟؟؟؟
درمورد امر به معروف هم بايد وقتي امر به معروف و نهي از منکر بشه که نتيجه اي داشته باشه نکه باعث بدتر شدن اوضاع بشه!
افسون
-
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
روحاني متشکريم
ضدافسون
-
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
وا افسون جون ازچي مچکري؟
ناهيد
-
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
سلام معلومه که مسئوالين مقصر اصلي هستند چون اگر توليديها را مجبور کنند مانتوي خوب بدوزن مردم وخانمها مجبورند از همون مانتوها بپوشند چون خانمها دوست ندارند که مانتوي بپوشند که همه نميپوشند
مطهره
-
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
داشتم به روند تغيير مد شلوار فک مي :
1- شلوار کردي
2- از بالا گشاد
3-راسته
4- پاچه گشاد
5- لوله تفنگي
6- لوله تفنگي خيلي تنگ
7- ساپورت
مطمئناً کسي الآن ساپورت مي پوشه اگه اون موقعي که دمپا مد بود بهش مي گفتن با ساپورت بيا جلو بابات ، نمي اومد، مي گفت زشته . اما حالا...
بهنام
-
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
مشکل از تربيت بچه هامونه
الان کدوم دختر بچه اي رو مي شناسيد که ساپورت نپوشه؟
رهگذر
-
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
کم کاري از نهادهاي نظارتي هست.
مگه چندتا توليدي لباس تو اين ممکلت هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر اجازه توليد لباسهاي بد را ندهند طبعا توي فروشگاهها هم پيدا نميه که مردم بخوان بخرن.
و طبعا استقبالي هم نميشه. ممکنه تعداد محدودي بتونن بخرن ولي گسترده نيست.

به نظرم اون توليد کننده اي که لباس نامناسب درست ميکنه پولش اشکال داره.
به نظر شما درآمدشون اشکال شرعي نداره؟؟؟؟؟؟
چرا رسانه ها اين نکته را اعلام نميکنند؟؟؟
حميد م.
-
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
سلام.با نظر جنابعالي 110% موافقم.
چيز قابل قبولي توليد نميشه انتظار هم داريم که همه از لباسهاي مد شده استقبال نکنن.
همه که نمي تونن کت و شلوار بپوشن .
معصومين ما به بهترين صورت ممکن 1400 سال پيش ظاهر خودشون رو حفظ مي کردن. ما هم تا چند سال پيش موهاي جوونا رو تو خيابونها مي زديم. همونا الان شعار مماس با غرب رو مي دن.
با اون افراطي که شده بود معلوم بود که به اين تفريط خواهيم رسيد.
(شرمنده از هر جايه چيزي گفتم!)
بهنام
-
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
رهگذر عزيز!
شما فکر مي کنيد لباس هاي موجود در بازار همگي توليد داخل هستن؟
اصلا توليد داخلي الان طرفدار زيادي نداره!
بهتره مشکل رو در جنس هاي قاچاقي که از شهرهاي لب مرز مثل بانه به شهرهاي ديگه انتقال داده ميشه جستجو کنيد!(جنسهايي که هم ارزان هستند و هم با کيفيت و البته اکثرأ منافي اخلاق)
يه بي صوات باالفترح
-
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
اي خدا...
مثلا خير سرمون ماها ي بي سوادم يه سري آدماي بي سواد تر از خودمون دورو برمونن.خب دختران و پسرانم از دانشگاهي که مثلا پر شده از مسول فرهنگي که شکر خدا همشونم بيکارن شرو کنيم.يکمي اين به اصطلاح با سوادا رو بي صوات کنيم.
عمار
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
سلام قديم براي جابه جايي ويديو اينقدرميترسيدن هزارتا ترفندبه خرج ميدادند چون جامعه براي گناه نا امن بود و الان ما گود اصلي رو خالي کرديم فضا براي گناه اماده وبدون ترس و علني تو پارک سينما خيابان
عيزم
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
شما صحيح ميفرماييد.اما راهکار بديد چگونه وارد گود شويم.
اقا قدما بيشتر مراکز هر اينطوري بو الان روستاها هم دارن سريع خودشون را با طرح گلم بهگام شيطان اپديت ميکنند.
سيد جواد
-
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اتفاقا همون افراطها باعث عقده اي شدن يک سري و آتش زير خاکستر شدنشون شد... که اگه اون افراط ها نبود الان وضع جامعه اينطوري نبود
در ضمن در انزوا پاک ماندن نه سخته و نه با ارزش
فريادکش
-
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
هه . . . شما هنوزم استفاده از ويدئو رو حرام ميدوني؟؟
بهنام
-
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
فرياد کش عزيز!
در اون زمان دليل اينکه داشتن ويديو جرم محسوب ميشد اين بود که دوربين ها در اختيار مفسدين بود و اکثزأ فيلمهاي غير اخلاقي ساخته مي شد و فيلم اسلامي نداشتيم ولي الان دليلي بر جرم بودن ويديو نيست
منيره
-
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
سلام .وقتي ينگاه به جامعه امروز ميندازم به خودم ميگم حتما مسولين يا نميبينند ويا نميخوان که جلو اين ادما رو بگيرند .چون يه هر صورت اگر کاري رو بخوان انجام ميدهند.
محمدضا
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
سلام. بنظرم اون وقت ديگه بي دينا يا اونايي که اعتقادي به پوشش درست ندارن به بهونه ي اينکه ازادي تو اين کشور نيست اشوب را ميندازن.
امير ساري
-
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عزيز دلم مشکل مانتو و پالتو و.. اينا نييست مشکل خيلي عميق تره اعتقادات اول از دل بيرون ميره بعد اتو ظاهر خودشو نشون ميده
ان الله لا يغيروا ما بقوم الا....
امين
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نکته مهم اينجاست که
وقتي نوع پوشش بازيگران درون فيلم و سريال هاي صدا وسيماي خودمون رو نگاه کنيم ميبينيم که مثلا فلان بازيگر انواع و اقسام رنگهاي جيغ با يه وضع نامناسب جلوي دوربين ظاهر ميشه ، اين ميشه الگو
الگوي کي
جوانهايي که تا ديروز جرات بيرون آمدن با چنين وضعي رو نداشتن وقتي روند عادي شدن اين مسائل رو حتي درون فيلم و سريال ها ببينن به بهانه نو شدن (مثلا لباس عيد) هم جرات خريد و پوشش پيدا مي کنن
حالا شما تصور کن در يک خانواده 5 نفري که سه تا فرزند دختر داشته باشن فرزند بزرگتر که اين پوشش برهنه را اتخاذ کنه ميشه الگوي خواهرهاي کوچکترش
مرجان
-
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
فرمايشتون كاملا درسته وبايد اين نكته را هم بگيم كه بازار ، بازار اين جور لباسهاست و به زور لباس مرتب مخصوصا براي دخترها كه ميخوان شيك باشن پيدا ميشه همه مدلها تنگ و كوتاهند
محمد
-
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دوستان خواهش ميکنم کمي فکر کنيد اين قدر همه چيز رو به عهده ي مسوولين نگذاريد 30 ساله با اين لحن وضعمون شده اين. بايد خودمون دست به کار بشيم چرا هرکس از اطرافيان خودش شروع نميکنه من يقين دارم اگر يک خواست عمومي شکل بگيره يک انقلابي توي اين موضوع اتفاق ميفته.اين خيانت به خودمون،دين، و...است که خودمون رو توي مسائلي که مربوط به ماست کنار بکشيم من خودم از اينجا تا ثريا به مسوولين نقد دارم و همچنين اين موضوع اما اگر ما بخواهيم ميشه اين مشکلات آزاردهنده رو تغيير داد.(تنها راه و بهترين راه امر به معروف ونهي منکر شروع از خانواده خودمون وآشنايان)
سيد محسن حاجي بابانژاد
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
دقيقا همين طور است زماني که ميخواهيم مسيوليت رو ازخودمون سلب کنيم به گردن نظام مياندازيم بايد خودمون دست به کار شيم وبا امربه معروف ونهي از منکر درست نه با زور جامعه رادرست کنيم
عماد
-
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
سلام بر همگي
راستش همين الان که هوا يکم گرم شده کافيه که يه سر به فروشگاه هاي سمت شهرک غرب و سعادت آباد بزنيد، دقيقا همين نوع پوشش قابل ملاحظه است، يه مانتو کوتاه با، بدون دکمه و ساپورت که پوشيده و همه چيزش مشخصه، يعني فقط کافيه يکم تپل باشه و يا رنگ لباس زيرش با ساپورتش فرق بکنه که ديگه احتمالا همه چي معلومه، احتياج به اين نيست که منتظر تابستون باشيم
دانشجو
-
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
شما راس ميگي ولي دوستان يه کم تو بيان اين مطالب مراعات کنين زشته خوب در شان يه اقا پسر ايراني و مسلمون نيس اينجوري در اين مسائل اظهار نظر کنه حواسمون هس
دانشجو
-
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مسئله اينجاست بعضي ازين افراد ساپورت پوش و غيره از معاندين نظام و اسلامن و با اين طرز پوشش اين نوع پوشش رو مد ميکنن و با گسترش اون قبح اونو در اذهان ميريزند کار فرهنگي براي اونا جواب نميده بايد برخورد شديد بشه وگر نه مث غده ي سرطاني همه ي جامعه رو بيمار ميکنه هم اونايي که ازين مد پيروي کرده و هم مخالفين رو.
خانوم کوچولو
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
حرفت درسته ولي به نظرم جامعه پذيراي اين برخورد شديد نيست، در حال حاضر چند ساله همه مي دونن موسوي و کروبي از مقصر هاي اصلي فتنه هستند اما مسئولين جرات نمي کنن بيشتر از اين باهاشون کاري داشته باشن به خاطر جو حاکم تو جامعه.
بهنام
-
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
منظورت گشت ارشاد و... است؟
به نظرم گشت ارشاد بايد آخرين گزينه باشه
said
-
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
با سلام به همه دوستان
به نظر من بياييد هممون با هم يه کاري بکنيم و يه قراري بذاريم...
يه قراري که فقط واسه رضاي خدا باشه نه هيچکس ديگه نه دل خودمون ...نه خالي کردن عقده هامون...نه به جا آوردن وظايف شرعيمون و... ونه هيچ چيز ديگه. بياييد اين کار رو فقط فقط فقط واسه رضاي خدا انجام بديم مي دونيد چرا؟!! چون هر کاري که فقط خالصانه واسه رضاي خدا باشه حتما" جواب ميده مثل جنگيدن رزمنده هايي که خالص جنگيدن...
بياييد قرار بذاريم چه دختر چه پسر چه زن چه مرد هر کدوممون وقتي چشممون به اينجور آدما که پوششون از نظر دين ما يا حتي خود ما صحيح نيست يا ممکنه مسئله داشته باشه افتاد سمت نگاهمون رو به زمين يا به آسمون برگردانيم ودر واقع از نگاه کردن به اين صحنه ها چشم بپوشيم نه خداي نکرده به خاطر تحقير اين افراد يا بيان اعتراضمون به نوع پوشش اونها فقط به خاطر رضاي خدا...فقط به خاطر خدا چشم بپوشيم .. و اين بشه اولين گام براي تقواي دروني خودمون و تقواي جامعه
به دو دليل فکر ميکنم جواب بده و يا حداقل نتايج خوبي واسه خودمون داشته باشه
نتيجش واسه خودمون اينه که مجبور نمي شيم بهترين اوقات زندگي و جوونيمونو صرف گناهاي ديگران و يا خالي کردن وجودمون از آثار گناهان ديگران ( مثل تصويراي بدي که تو ذهنمون ميمونه و..)بکنيم و اين وقتهاي با ارزشو صرف رسيدن به اهداف خودمون مي کنيم
اما دو تا دليلي که من فکر ميکنم جواب ميده:
1- مردم عموما" به اين دليل از مد تبعيت مي کنند که بيشتر ديده بشوند و به قول معروف" در اين بين عرض وجودي بکنند"
2- تا چيزي رونبيني به سمتش کشيده نمي شي و به قول معروف شنيدن کي بود مانند ديدن!!؟
(معمولا" چشم است که راه رو براي ورود گناه به ذهن و دل باز مي کنه: بسازم خنجري نيشش زفولاد زنم بر ديده تا دل گردد آزاد)
اگه مايليد يک يا علي بگيد و از همين الان، فقط واسه رضاي خدا .. شروع کنيد.
لطفا" براي اين کار جلسه نگذاريد فقط به صورت شخصي هر کس براي خودش اين کار رو انجام بده چون جلسه گذاشتن و به زبان آوردن اين مساله ممکنه باعث تحقير يه عده بشه و خودش بشه يه گناه ديگه که ما مرتکبش شديم)
راستش وقتي مي بينم يه مرد مسلمان به خودش اجازه ميده که به يک زن نامحرم در ملاء عام اينقدر با دقت نگاه کنه که بتونه لباس هاي اونو توصيف کنه، مو بر اندامم سيخ ميشه ...بدتر اين که بفهمي اينا از بچه مذهبيامون هستند نه لااباليها و بي غيرتها...
التماس دعا و ببخشيد اگه چيزي رو نا به جا گفتم اين نظر شخصي من بود والسلام
93.1.20
منطق
-
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
وقتي جامعه اسلامي مدي شيک و زيبا براي خودش ايجاد نکنه،مد کشورهاي غربي توسط جوانها پذيرفته ميشود.
حامد ايران منش
-
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
من فيلم خارجي ميبينم... چون ايراني اش بدتره!
حجاب(نصف و نيمه) خارجي رو قبول دارم...چون ايراني اش بدتره!
فرهنگ خارجي رو تاييد ميکنم...چون ايراني اش بدتره!
...
اصلا کي گفته ايراني خوبه!؟راستشو بخواين بعضي وقتااز ايراني بودنم خجالت ميکشم!
آخه اگه آقا(عج) ظهور کنه...احتمالا اول بايد از رو نعش ما بگذره!!!!!!!!!!!!!!!!
بهنام
-
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
واقعا امام زمان رو اين طور بي رحم ميدوني؟
وطن دوست پروپاقرص
-
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
اقاحامدشماازهرچي ايراني بدت ميادچون غرب زده شدي وغربزدگي هم فلسفش رولذت گرايي مردمش واين وسط هم سودگرايان هم اين مردم بدبخت يکي مثل شما وجووناي ماروتيغ ميزنن اينه فرهنگ غربي جانم........
غزل
-
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
تا وقتي دوتا مثل شما تو مملکت باش بايد به ايراني بودنت متاسف باشي
babauu
-
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
واقعا خوشحالم كه اينجا همه دوستان مخالف يه
همچين پوشش هايي هستن...

واقعا دمتون گرم مرسي
دانشجو
-
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
بابا چند سال داريد اين حرفو ميزنيد مي بينيد هر سال بدتر از پارسال ميشه.خدا به داد اين ملت اسلامي برسه.
مجتبي
-
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
حاکم شهري ک مرغابي بود
بر سر آن شهر رسوايي بود

شايد اگر مسئولين مي خواستن اينطور نميشد...
البته مقصر ما هم هستيم ک امر به معروووووووف و نهي از منکر رو فراموش کرديم...
امر به معروف رو بزرگتر نوشتم تا بگم مهمتر از نهي از منکره
ناشناس
United States of America
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
با نظر شما درباره تقدم و تاخر بسیار مخالفم. قرآن بخوانید زیاد
جوان انقلابي
-
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
مشکل اينجاست که وسايل سرگرمي جوانان ما زياد شده و خودشونو به دست اينها سپردند و به جاي اينکه تحقيق کنند و دغدغه زندگي درست را داشته باشند با اين بي خبري خودشونو به دست جريانات سپردند.
اگه فقط الگو يه نفر و يا چندين نفر با يک ايده بود اين همه گمراهييييييي نداشتيم.
خدا براي ما الگو گذاشته و گفتند که لا نفرق بين احد منهم امااااااااما نا شکريم و الگومون شده خوش گذروني و بي خيالي از هر چي چارچوبه.
جوانان ما سرگرم گوشي و اينترنت و ماهواره فرصتي براي مطالعه و تفکر ندارند.
آخخخخخخخخخخخخخ.
اي خدا به داد ما برس.
جوان انقلابي
-
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
بياين يه کاري کنيم:::
بچه هاي محجبه و انقلابي بيشتر بدرخشيم و صحنه رو با زورهم که شده به دست بگيريم و الگو شيم.
براي اين بايد سعي در کامل شدن کنييييييم.
يا علي
بدون نام
-
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
با زور صحنه ها رو بدست گرفت و الگو شد؟ کي تا حالا تو دنيا با زور تونسته الگوي پايدار بشه که شما دنبالشي؟ فرد بزرگ و ايدئولوژي دار هيچ وقت لازم به زور نداره
بهنام
-
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
من انتظار چنين روز تأسف باري رو داشتم!
وقتي به بچه هامون به جاي شلوار،ساپورت مي پوشونيم و اونها رو به لباس تنگ عادت ميديم...
وقتي از همون بچگي بهش آموزش مدل بودن ميديم...
وقتي بهشون به جاي اينکه اجازه بچگي کردن بديم، آموزش رقاص بودن ميديم...
وقتي به برنامه هاي کودک بچه هامون نظارتي نداريم...
وقتي بهشون حجاب رو آموزش نميديم و اون رو ننگ مي دونيم...
چطور مي تونيم انتظار داشه باشيم که اونها در بزرگسالي محجبه بار بيان؟

بخدا هر کاري کرديم خودمون کرديم
من اين خطر رو از قبل حس مي کردم و حتي به برنامه هاي تلويزيوني ارسال کردم نظرم رو،ولي کو گوش شنوا
هر چه بگندد نمکش مي زنند
واي به روزي که بگندد نمک
lسحر
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
من با نظر شما کاملا موافقم
البته نميدونم والا من که يه دختر متدين و با حجابم و اصلا هم زياد خوشم نمياد و خانوادم هم با ايمان هستن ولي نميدونم گويا مردم همين دختراي بي بندوبار و مانتويي..... را بيشتر مي پسندند و مي تونم بگم شايد خيلي ها به گفته اهل ايمانن چرا که وقتي وارد زندگيشون ميشي ميبيني بوي غرب زدگي مياد و دختراشون همه .................... شدن
دقبق
-
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
شيپور راازسرگشاد نمي توان زد هر وقت جلو پارتي بازي درادارات وبي عدالتي در دادگستري واختلاصهاي ميلياردي راگرفتيم حجاب رامي توان اصلاح کرد نتيجه آن مي شوداين ومقصر اصلي همان مسعولين هستند نه خانمها
ناشناس
United States of America
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
خبیث ترین رویکرد همینه که شما و امثال شما پی گیری می کنید. اتفاقا یکی از دلایلی که غیرتی برای مبارزه با فسادهای اقتصادی و دولتی نیست از این جهت است یکی از موتورهای محرکه های اصلی انسان ( 1-شهوت 2- غضب) با بی حجابی و خوش تفاوتی نسبت به آن به هرز رفته و می رود. در کشورهای دیگر که مثلا آمار فسادشان پایین است، اولا معیارهای فسادشان بسیار متفاوت است و پارتی بازی بسیار بسیار رایج بلکه حتی دارای حمایت قانونی هم می باشد و ثانیا مثل ما پول نقد نفت در اختیارشان نیست. ثالثا آنها که هست صنعت نفتشان خصوصی است و ملی نیست، مثل امریکا، و آنهایی که ملیست چیزی برایشان نمانده که بخواهد به خاطر فساد فاسد شود مثل نروژ که مجبور است از طریق مهاجرت آدم وارد کند تا جمعیتهای نژاد اروپاییشان را با دیگر نژاد ها....
منطقي
-
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
دشمن توزندگي ماها کار نمي کنه ماخودمون توفرهنگ وزندگيمان فاتحه خونديم بي عرضگيمون پاي ديگران نگذاريم. وقتي حتي دين را ابزار دنيامان فرارداده ايم چه انتظار داريم
مريم
-
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
با سلام.تازگيا حيوونا متمدنتر شدن .اگه تمدن ب برهنگي باشه حيونا که متمدنترن،
محمدبيسواد
-
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
سلام بايد از خود خانواده منظورم درجه 1 شروع به کار کرد بعد سراغ دوستان و اقوام درجه 2 و 3 بريم اون هم از باب رفاقت و دوست شدن و با نشون دادن زيبايي هاي دين و معنوي ترکردن طرف سپس پيشنهاد حجاب اين کار صبر و وقت گذاشتن مي خواد
گذري
-
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
از قديم گفته اند در خانه اگر کس است يک حرف بس است . وقتي دل شد خانه ي شيطان و با وقاحت تمام عذر خدا رو خواستي و از دل انداختيش بيرون هر کاري ازت برمياد و هر کاري ميکني . حالا اون خطا هرچي مي خواد باشه . اين همه صغرا کبرا نداره که مردم ما داره يواش يواش خدا يادشون ميره راستو حسيني همه ي حرفا بهانه است . اين همه با کلمات بازي نکنيد وسلام....
مري جوووون
-
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
برو بابا
مري جوووون
-
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
بابا من اومدم چندتا عکسه مانتو تابستانه ببينم اين چرتوپرتا چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پوششه مردم به شماچه؟؟ مگه شما مامور امربه معروف بقيه ايد؟
خوب منم ديگه نشناختي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
افرين باري
سيدمحمدرضا ميرخاني
-
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
تک تک ما مسلمونا مأمور امربه معروف و نهي ازمنکريم! ضمن اينکه حجاب يه موضوع شخصي نيست! بدحجابا با ايمان ما بازي ميکنند!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
ايمان هر كس مربوط به خودشه. اگه ما مواظب چشم هامون باشيم ايمان مون هم از بين نميره.
مهسا
-
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
واقعا مقاله ي مذخرفي بود . به شما چه که زن ها و دخترها چي ميپوشن . همه جاي دنيا اين مسيله حل شدست فقط ايرانه که به خاطره يه مشت آخوند عقب افتاده همش گير ميده به اينکه دخترا چي بپوشن چي نپوشن . تا کي ميخوايد اين اراجيف رو بکنيد تو مغز مردم ؟؟؟!!!!!
بدون نام
-
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
حق داري وقتي اين وضع سينما باشه بايد اين حرف رئ بذني
فاطمه
-
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
سلام !
عزيزم مثل اينکه شما خيلي در جريان وقايع روز نيستي ؟
بر چه اساسي ميگين که بحث پوشش همه جا حل شده است ؟
يه نگاهي به اخبار روز دنيا در حوزه ي مسائل فرهنگي بندازين متوجه ميشين چه جنجالي برسر حجاب بانوان مسلمان توکشور هاي به ظاهر پيشرفته و به نظر عده اي از دوستان متمدن هست !!مثل فرانسه !!اگر قرار بر آزادي در پوشش هست چرا در قانون اساسي اين دست کشور هاي اروپايي اومده که خانم ها حق ندارن شلوار بپوشن !!تازه اجازه ي پوشيدن شلوار رو تحت يک سري تبصره ها دادن ؟؟؟
با توجه اين دست مسائل به نظرت اصلا چرا اين قدر اين قدر بحث پوشش خانم ها مهم هست هان ؟؟
بدون نام
-
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
واقعا متاسفم!دارن گندميزنن به کشورمون ارمان هامون اونوقت چن تا احمق نو کيسه با اين نوع پوشش اسم خودشونو ميذارن باشخصيت
امدوارم وضع جامعمون تغيير کنه ممنون از سايت خوبتون
سرباز
-
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
توي دنياي غرب به زن و دختر فقط به عنوان يک کالاي شهوت راني نگاه ميکنن ولي در اسلام زن اگر چادري باشد ديگر نمي شود از روي شهوت به زن نگاه کرد چرا که ظاهرش بدن نما نيست در حالي که جوانان ما به زن هاي بد حجاب با اين تفکر عجب چيزي بود نگاه ميکنن....................................
غزل
-
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
همه ياينايي که ميگن اين بد حجابيا خوبه همونايي هستن ه عقده اي بار اومدن وکم دارن ديروز تو حرم امام جوونايي رو ديدم از شلوغي سو استفاده ميکردن .....ديگه واي به حال ما اخر الزمان نزديک راست ميگن هر چه به اخر الزمان نزديک ميشيم لباس خانوما کوتاه و براي مردا بلند ميشه...ديگه خودمون داريم وضع جامعه رو ميبينيم..............مخالف و مواقاش جواب بدن
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار